- Home
- Externe
- GENEVA, (30.07.2013, 15:04)
- Iuliana Enache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CAUZA accidentului feroviar din Elveţia. IMAGINI de la locul coliziunii - FOTO
Autorităţile elveţiene merg pe pista nerespectării unei semnalizări, ca fiind cauza accidentului de tren survenit luni seara în Elveţia franceză şi care s-a soldat cu un mort şi 26 de răniţi, dintre care cinci grav.
1982 afișări
Cauzele accidentului feroviar din Elveţia sunt încă necunoscute. IMAGINI de la locul coliziunii (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Ipoteza privilegiată este nerespectarea semnalului luminos de către trenul care venea din Payerne", a declarat marţi, în cadrul unei conferinţe de presă, Jean-Christophe Sauterel, purtător de cuvânt al poliţiei din Vaud, a doua zi de la producerea accidentului.
Într-un comunicat, compania a prezentat, de asemenea, condoleanţe familiei mecanicului de tren decedat în accident.
Luni seara, în jurul orei 18.45 (19.45 ora României), două trenuri regionale au intrat în coliziune în Granges-près-Marnand, un orăşel cu 1.000 de locuitori situat pe linia Palézieux - Payerne.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
Gruparea Hamas ia în calcul depunerea armelor. Care este condiţia pentru ca acest lucru să se întâmple
-
Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Accidentul a avut loc în apropiere de ieşirea din gara Granges-près-Marnand, pe sensul către Lausanne.
Potrivit ultimului bilanţ, au fost 26 de răniţi în rândul celor 46 de pasageri ai celor două trenuri, şi un mort, mecanicul unuia dintre cele două trenuri care au intrat în coliziune frontală deoarece se aflau pe aceeaşi linie. Răniţii, care sunt toţi elveţieni, au fost transferaţi la cinci spitale din regiune.
Marţi, CFF au amintit că Serviciile elveţiene pentru anchetarea accidentelor (SESA) analizează cauzele accidentului.
Linia feroviară rămâne închisă pe o durată nedeterminată între oraşele Payerne şi Moudon.
Cadavrul mecanicului, care a rămas blocat în locomotivă, a fost descarcerat abia la ora 01.30 (02.30 ora României), cu ajutorul a numeroase materiale, între care o macara de 200 de tone, pentru a degaja cele două locomotive încastrate una în cealaltă.
Accidentul s-a produs la ora 18.45 în timp ce un tren încetinea iar celălalt accelera la ieşirea din gară.
Unul dintre trenuri plecase spre Lausanne, iar celălalt venea de la Lausanne.
Potrivit cotidianului Tages Anzeiger, unul dintre cele două trenuri plecase mai devreme din gara Gâranges-près-Marnand, unde ar fi trebuit normal să se întâlnească cu trenul care venea din sens invers.
În pofida impactului puternic, niciun vagon nu a deraiat.
Cele două trenuri transportau 46 de persoane, toate de naţionalitate elveţiană, a anunţat poliţia din cantonul Vaud. Numeroase ambulanţe au ajuns rapid la faţa locului, precum şi un elicopter.
Persoanele rănite uşor au primit îngrijiri la faţa locului. Mai mulţi pasageri erau în stare de şoc, iar CFF au organizat o celulă de susţinere psihologică.
La faţa locului au fost mobilizate importante mijloace pentru separarea celor două trenuri, care urmează să fie tractate cu locomotive.
Operaţiunile de eliberare a căii ferate au continuat toată noaptea.
În total, peste 30 de ambulanţe, 34 de medici şi infirmiere, 37 de jandarmi şi 28 de pompieri au fost trimişi la faţa locului.
Această coliziune are loc după alte trei drame produse în Europa: deraierea unui tren franţuzesc la 12 iulie în apropiere de Paris (şapte morţi), deraierea unui tren spaniol la 24 iulie în apropiere de Santiago de Compostela (79 de morţi) şi accidentul unui autocar italian la 28 iulie în regiunea Napoli (38 de morţi).
În Elveţia, ultima coliziune între trenuri a avut loc în ianuarie 2013 la Neuhausen, la nord de Zurich, când 25 de persoane au fost rănite uşor. Coliziunea s-a produs din cauza nerespectării unui semnal.
Citeşte şi:
ACCIDENT în Elveţia: Două trenuri au intrat în coliziune. 45 de persoane au fost rănite - FOTO, VIDEO
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Zanni este câștigătorul Survivor 2024?! Cum s-a dat de gol, după ce s-a întors din Republica Dominicană
CANCAN.RO
Gestul bizar pe care Prințesa Kate Middleton îl face NOAPTEA, pe întuneric. Prințul William a înlemnit când a văzut-o
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe