- Home
- Externe
- BUCUREŞTI, (12.02.2024, 17:02)
- Rafael Hekman
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor
- Echipa olimpică a Marii Britanii a semnat un contract de sponsorizare cu TikTok.
- Platforma chineză de socializare va contribui la creşterea influenţei online a sportivilor britanici.
- Regulile olimpice stricte privind publicitatea digitală vor fi relaxate pentru Jocurile din acest an de la Paris.
97 afișări
Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor
Acordul a fost anunţat luni, Team GB şi Paralympics GB declarând, citaţi de Reuters, că parteneriatul cu TikTok îi va ajuta pe sportivii lor să se conecteze cu noi categorii de public şi să îşi crească numărul de fani.
TikTok este o platformă video de formă scurtă pe care multe branduri o consideră esenţială pentru a ajunge la publicul tânăr.
Directorul comercial al echipei GB, Tim Ellerton, a declarat că a văzut ,,o oportunitate valoroasă de a introduce o nouă generaţie în magia Jocurilor Olimpice".
ULTIMELE ȘTIRI
-
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
-
Sondaj Avangarde: Gabriela Firea a urcat pe locul 2 în topul preferinţelor bucureştenilor
-
Duminica Floriilor, vestitoarea Paştelui – semnificaţie, tradiţii şi obiceiuri
-
Mesajul lui Marcel Ciolacu de Florii: Vă urez tuturor o duminică binecuvântată
În cadrul acordului, TikTok va produce conţinut care îi va urmări pe olimpicii britanici la Paris, iar sportivii vor apărea, de asemenea, într-o campanie publicitară la televizor, pe panouri publicitare, în audio şi în postări plătite pe reţelele de socializare.
Parteneriatul vine în contextul în care Comitetul Internaţional Olimpic (CIO) intenţionează să relaxeze regulile care reglementează publicitatea online în timpul Jocurilor Olimpice din acest an, în cadrul unui "proiect pilot" cu Federaţia Mondială a Industriei Bunurilor Sportive.
Deşi nu au fost încă publicate îndrumări detaliate, proiectul urmează să ofere pentru prima dată mărcilor de îmbrăcăminte sportivă care nu sunt sponsori olimpici oficiali, dar care sponsorizează totuşi sportivi olimpici şi echipe naţionale, posibilitatea de a-şi face publicitate prin intermediul sportivilor lor pe reţelele sociale în timpul Jocurilor.
Conform regulilor CIO în forma actuală, ceea ce pot posta sportivii şi mărcile pe reţelele de socializare este foarte restricţionat - până la utilizarea unor termeni precum "Paris 2024" - pentru a da prioritate sponsorilor olimpici oficiali.
TikTok, deţinut de ByteDance, cu sediul în China, a fost interzis pe telefoanele guvernului britanic în luna martie a anului trecut, din motive de securitate. La momentul respectiv, TikTok a declarat că astfel de interdicţii ,,se bazează pe concepţii fundamentale greşite şi sunt determinate de o geopolitică mai largă".
Asociaţia Olimpică Britanică, care gestionează Team GB şi Jocurile Paralympics GB, este finanţată privat şi nu primeşte bani de la guvern.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: „Spionii” ajung în Germania. Șase persoane au fost au fost acuzate că ar spiona pentru Rusia și China
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 13:58
Elon Musk face o vizită în China pentru a discuta despre maşinile autonome
-
astăzi, 13:25
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 795. Armata ucraineană a doborât nouă drone, ruşii au interceptat 17 drone / Doi ucraineni ucişi în Germania, un suspect rus a fost reţinut / Moscova ameninţă Occidentul cu un răspuns sever dacă îi sunt atinse activele