Google vrea să ajungă din urmă Microsoft şi Amazon pe segmentul de cloud computing

Alphabet, compania ”părinte” a Google, a anunţat că va redenumi brandul B2B de cloud computing – Google for Work – şi că a adoptat o nouă serie de aplicaţii care folosesc inteligenţă artificială, în cea mai nouă încercare a companiei a de concura cu Amazon şi Microsoft.

1361 afișări
Imaginea articolului Google vrea să ajungă din urmă Microsoft şi Amazon pe segmentul de cloud computing

Google vrea să ajungă din urmă Microsoft şi Amazon pe segmentul de cloud computing

Diane Green, vicepreşedinte al Google, a spus că gigantul american a făcut progrese semnificative pentru a îmbunătăţi tehnologia şi că este în tratative pentru a obţine şi mai mulţi clienţi.

Cloud computing-ul foloseşte servere individuale conectate la internet pentru a stoca, gestiona şi procesa datele, iar Google oferă o vastă gamă de aplicaţii, precum editorele de text şi email-ul, precum şi abilitatea de a păstra date şi a oferi resurse pentru dezvoltatori.

”Ne apropiem extrem de rapid de competitor”, a spus Green, un fost CEO al VMware, care s-a alăturat anul trecut echipei Google pentru a creşte divizia de cloud.

Analiştii spun că Google începe să ajungă din urmă Amazon şi Microsoft la cota de piaţă sunt conducerea lui Greene. Deşi încă divizia nu este destul de mare pentru a primi o categorie separate în rezultatele financiare trimestriale, Google a raportat o creştere de 33% în categoria ”alte venituri”, despre care analiştii spun că ar putea fi în mare parte datorată clod computing-ului.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici