Miranda Kerr va fi noua imagine a brandului H&M, în locul lui Gisele Bundchen

Miranda Kerr a fost aleasă, în locul lui Gisele Bundchen, pentru a fi imaginea H&M, în campania internaţională care va promova colecţia de primăvară - vară a mărcii suedeze.

210 afișări
Imaginea articolului Miranda Kerr va fi noua imagine a brandului H&M, în locul lui Gisele Bundchen

Miranda Kerr (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Alegerea Mirandei Kerr pentru campania de promovare coincide cu extinderea retailerului suedez în Australia şi Filipine, unul dintre cele mai mari magazine H&M urmând să fie deschis în Melbourne, informează contactmusic.com.

Prin înlocuirea lui Gisele Bundchen, Miranda Kerr are toate şansele să treacă pe primul loc în topul celor mai bine plătite fotomodele, alcătuit de revista Forbes, pe care Bundchen l-a dominat în ultimii şapte ani.

În topul revistei Forbes din 2013, Gisele Bundchen apare pe primul loc, cu câştiguri de 27 milioane de dolari între iunie 2012 şi iunie 2013, în timp ce Miranda Kerr ocupă locul al doilea, cu câştiguri de 4,46 milioane de dolari, în aceeaşi perioadă.

Miranda Kerr şi-a încheiat recent contractul cu brandul rival, Mango, iar în prezent, este imaginea casei de bijuterii Swarovski şi deţine propria companie de produse de îngrijire a tenului, Kora Organics.

Miranda Kerr, în vârstă de 30 de ani, este unul dintre cel mai bine plătite top-modele ale momentului şi a fost, până de curând, unul dintre "îngerii" casei Victoria's Secret. Top-modelul australian a fost căsătorită trei ani cu actorul britanic Orlando Bloom şi au împreună un băieţel, Flynn, născut în ianuarie 2011.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici