- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI , (27.10.2018, 10:31)
- Florin Zafiu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Paradă a tramvaielor de epocă, cu ocazia sărbătoririi zilei Sfântului Dimitrie cel Nou, ocrotitorul Bucureştiului
Parada tramvaielor de epocă, organizată în fiecare an cu ocazia sărbătoririi zilei Sfântului Dimitrie cel Nou, ocrotitorul Bucureştiului, va avea loc duminică în Capitală, anunţă Societatea de Transport Bucureşti (STB).
1041 afișări
Paradă a tramvaielor de epocă, cu ocazia sărbătoririi zilei Sfântului Dimitrie cel Nou, ocrotitorul Bucureştiului
Duminică, trei tramvaie de epocă vor circula pe traseul Depoul Piaţa Victoriei, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Obor, Calea Moşilor, Piaţa Sfântul Gheorghe şi retur, în intervalul orar 11.00 – 13.00, anunţă Societatea de Transport Bucureşti (STB).
Vehiculele care participă la paradă sunt tramvaie de epocă, modificate în cadrul Uzinei de Reparaţii a STB SA. Din convoi va face parte tramvaiul tip V056, fabricat în anul 1956 prin modernizarea tramvaiului Doyle-Thompson. A circulat în Bucureşti până în anul 1981.
ULTIMELE ȘTIRI
-
STUDIU. Timpul trece, suferința rămâne. Anxietatea pe care o simțiți ar putea fi „doliu pandemic”
-
Klaus Iohannis, despre decizia privind retragerea candidaturii lui Cîrstoiu: nu este un mare succes
-
Veşti bune. Preţurile alimentelor la nivel mondial ar urma să scadă în acest an - Oxford Economics. Recoltele abundente duc la scăderea preţurilor pentru grâu şi porumb, produse vitale
-
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul privat?
Un alt tramvai din cadrul paradei, tip EP/V3A, a fost produs în anul 1976, prin modernizarea tot în cadrul Uzinei de Reparaţii a tramvaiului Electroputere Craiova (fabricat în 1955). A circulat în Bucureşti până în anul 2002.
În fine, cel de al treilea tramvai va fi Rathgerber tip 3.16, fabricat în perioada 1966-1969, intrat în inventarul STB (fostă RATB) în anul 1999. A circulat în Bucureşti până în anul 2002, după care a fost transformat în vagon tip restaurant, în cadrul Uzinei de Reparaţii a STB.
Citește pe alephnews.ro: Cum poți deveni milionar? Christian Louboutin îți oferă răspunsul
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Aplicația care știe dacă navighezi pe site-uri porno. Părinții și copiii își pot urmări istoricul reciproc
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
EXCLUSIV | Adrian Mititelu și-a pulverizat copilul aflat pe patul de spital: „E un escroc! A luat bani de la toată lumea”
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe