O mamă singură cu doi copii acuză un cinematograf de discriminare, după ce i-a fost refuzat un bilet "family". Răspunsul conducerii, după ce cazul a devenit viral

O mamă cu doi copii din Bucureşti acuză un cinematograf că ar fi refuzat să-i ofere un pachet „Family”, de intrare la film pentru ea şi cei doi minori, pe motiv că face parte dintr-o familie monoparentală. Conducerea cinematografului susţine că oferta nu defineşte conceptul de familie.

6687 afișări
Imaginea articolului O mamă singură cu doi copii acuză un cinematograf de discriminare, după ce i-a fost refuzat un bilet "family". Răspunsul conducerii, după ce cazul a devenit viral

O mamă singură cu doi copii acuză un cinematograf de discriminare, după ce i-a fost refuzat un bilet "family". Reprezentanţii cinematografului îşi cer scuze

Potrivit Ralucăi Zdrobiş, care a povestit pe blogul personal întâmplarea, casierul de la cinematograful unui mall din Bucureşti i-ar fi spus că nu poate beneficia de acel pachet „Family”, pentru că este adresat familiilor cu doi adulţi.

„Am aflat astăzi, cu stupoare, că eu şi cei doi copii din dotare nu formăm o familie. Nu după standardele Hollywood Multiplex, cel puţin. (…). Am ales să mergem la Ready Player One, că şi aşa mă băteau cei mici la cap să îl vedem (…) Ajunsă la casă, am cerut un Pachet Family. Pentru cei care nu ştiu deja, Hollywood Multiplex are aceste două pachete dedicate familiilor cu unul sau doi copii. The catch is că trebuie să fie o mamă şi un tată ca să se poată beneficia de această ofertă. Şi să vedeţi motivul halucinant pentru care nicio alt fel de familie nu poate beneficia de oferta lor: <<familia este formată din mamă, tată şi unul sau doi copii…. Atât!>> Şi nici măcar nu glumesc. Acesta a fost argumentul…”, povesteşte Raluca Zdrobiş pe blogul ei.

Femeia mai spune că a încercat să-i explice angajatei de la Cinema faptul că şi familiile cu un singur adult sunt tot familii, monoparentale.

„Eu, mamă singură de mulţi, mulţi ani, am încercat să o înduplec şi să îi explic că şi noi, deşi nu există decât un adult în ecuaţie, tot familie ne numim. Că matematică simplă spune că: două bilete pentru copii şi doar unul pentru un adult sunt mai ieftine decât două bilete pentru adulţi şi unul singur de copil…datorită preţului redus la biletele pentru copiii sub 12 ani. Oricâte argumente aduceam eu, doamna de la bilete a rămas fermă pe poziţii – nu se poate. Nici supervizoarea, sau cine era cealaltă angajată care a intervenit, nu s-a lăsat înduplecată de explicaţiile mele. Replica ei a fost de milioane: <<Doamnă, nu înţelegeţi că nu există familii cu un singur adult? Familia are doi adulţi şi unul sau doi copii…sau, în cazuri mai rare, mai mult de doi….>> ”, mai povesteşte femeia.

„.Ne cerem scuze, incidentul prin care a trecut doamna Raluca Zdrobiş este unul regretabil. Ne întristează faptul că dânsa s-a simţit discriminată şi marginalizată în cinematograful nostru. Intenţia Hollywood Multiplex este de a oferi pachete promoţionale pentru tot publicul nostru, iar denumirea acestora este generică. Este o practică comercială comună pieţei operatorilor de cinema din România. În cazul pachetului Family, oferta este valabilă pentru doi adulţi şi un copil sau doi adulţi şi doi copii – în cazul celor dintâi, pot fi mamă, tată, bunic, mătuşă, unchi, prieteni, apropiaţi etc. Această ofertă nu defineşte conceptul de familie şi nici nu manifestă o atitudine”, a declarat, într-un comunicat remis MEDIAFAX, Gianina Ciobanu, director general Hollywood Multiplex Operations.

Potrivit sursei citate, cinematograful va regândi ofertele de tip „Family”.

„Tratăm acest incident cu seriozitate, beneficiază de toată atenţia noastră şi vom regândi promoţiile de acest tip şi modul în care le comunicăm. O asigurăm pe doamna Zdrobiş şi, totodată, îi asigurăm pe toţi clienţii noştrică acest incident nedorit nu reprezintă viziunea şi sistemul de valori culturale şi sociale promovate de cinematograful nostru”, a mai declarat managerul cinematografului.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici