- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (21.02.2018, 18:13)
- Cătălina Mănoiu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pasarela prăbuşită la Ploieşti | Veolia Energie Prahova: Asumăm responsabilitatea, chiar dacă acest obiect nu apare în lista bunurilor concesionate/ Ministrul Transporturilor: Voi cere un inventar asupra punctelor de risc
Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, a declarat, miercuri, că a fost începută o anchetă in rem privind pasarela care s-a prăbuşit peste calea ferată, la Ploieşti, afirmând că va cere un inventar asupra punctelor de risc pe care cei de la calea ferată trebuie să le identifice.
3388 afișări
Pasarela prăbuşită la Ploieşti | Veolia Energie Prahova: Asumăm responsabilitatea, chiar dacă acest obiect nu apare în lista bunurilor concesionate/ Ministrul Transporturilor: Voi cere un inventar asupra punctelor de risc
La rândul său, conducerea operatorului de termoficare, Veolia Energie Prahova, a declarat că “În calitate de concesionar al sistemului de termoficare ce alimentează oraşul Ploieşti, operăm întreaga reţea şi infrastructura aferentă acestuia. Chiar dacă acest obiect suport nu apare explicit în lista bunurilor concesionate, asumăm responsabilitatea exploatării sistemului în integralitatea sa”.
Conducerea Veolia Energie Prahova a mai precizat că întreaga reţea de termoficare face obiectul unui program anual de inspecţii şi revizii coordonat la nivelul Departamentului de Exploatare Distribuţie. Acesta se desfăşoară cu predilecţie în perioada extrasezon în cadrul programului de mentenanţă şi punctual pe timpul sezonului rece în caz de avarie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
SUA susține că parteneriatul cu Israel este mult mai lung decât cel cu Ucraina. Zelenski nu vrea să se facă diferențe între cele două țări
-
Qatarul îşi reevaluează rolul de mediator între Israel şi Hamas
-
Georgia: Parlamentul a adoptat în primă lectură legea privind ,,agenţii străini”
-
Ucraina va participa la cel mai mare exerciţiu de apărare cibernetică al NATO
“Incidentul nu a afectat în vreun fel integritatea reţelelor şi nici alimentarea cu energie termică a oraşului. Nu a existat vreo scurgere de agent termic, conductele funcţionează normal asigurând continuitatea furnizării serviciului public. Colaborăm îndeaproape cu autorităţile pentru identificarea cauzelor şi împrejurărilor producerii incidentului”, arată Veolia Energie Prahova.
Ministrul Transporturilor a afirmat că tratează accidentul „ca pe un noroc” pentru că nimeni nu şi-a pierdut viaţa.
„Sigur că într-o manieră preventivă ar trebui să se intervină în legătură cu toate celelalte pericole care pot plana asupra siguranţei pe cale ferată. Până acum cred că acest subiect nu a fost tratat de această manieră. Voi începe prin a cere un inventar asupra punctelor de risc, punctelor negre pe care cei de la calea ferată să le identifice în raport cu alţi deţinători de infrastructuri, dacă putem să spune infrastructură şi la acea conductă, care singur că din perspectivă preventivă ar fi fost util”, a declarat ministrul Transporturilor, Lucian Şova, întrebat dacă ar trebui să se facă o verificare a stării în care se află pasarele.
„Acum, din fericire nu a fost un accident. Îl tratez ca pe un noroc în primul rând pentru cei ale căror vieţi ar fi fost riscate şi vom cere celor de la CFR să inventarieze şi să intre într-un contact mai direct cu deţinătorii unor astfel de infrastructuri. (...)”,a spus Şova.
Ministrul Transporturilor a precizat că după ce pagubele vor fi evaluate se vor cere despăgubiri.
„În primul rând, se vor cere despăgubiri după ce se vor evalua repede pagubele produse, costul intervenţiei pentru că a fost făcută de către cei de la CFR Intrastructură pentru a repune în circulaţie repede şi lucrul acesta s-a întâplat destul de bine. În cinci ore cred că au răspuns satisfăcător la această exigentă şi mai departe din perspectiva îndestulării publicului călător, dacă au renunţat la călătorii sau pretinde alte daune”, a spus Şova.
Şova a precizat că a fost începută o anchetă in rem.
„Din perspectivă legală există o evaluare legală care sigur este în curs. (...) Responsabilităţi legale cred că nici nu este foarte greu să fie identificate s-a deschis un dosar de urmărire penală in rem care va conduce la concluzii cu privire la responsabilităţi administrative, dar şi penale şi atunci cu siguranţă vom avea răspunsuri”, a adăugat Şova.
Citește pe alephnews.ro: Parizienii dau mașina pe bicicletă. De ce aleg francezii transportul pe 2 roți
Citește pe www.zf.ro: Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Citește pe www.zf.ro: Final de linie: A dispărut definitiv unul dintre cele mai cunoscute hipermarketuri din România
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
STUDIU. Petrecerile de zi au ajuns să fie tot mai preferate de tineri. De ce nu mai merg britanicii la club pe timpul nopții
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Ce este fenomenul „Bitcoin Halving” şi cum poate afecta acesta preţul celei mai puternice criptomonede din lume
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Starea de sănătate a Prințesei Kate Middleton s-a înrăutățit?! Gestul disperat al Prințului William
CANCAN.RO
INTERVIU EXCLUSIV | Horațiu Potra, adevărul despre LEGIUNEA STRĂINĂ și cum este să fii gardă de corp pentru bogații lumii
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe