Fosilele unei noi specii de titanosaur, despre care oamenii de ştiinţă afirmă că a fost probabil cel mai mare care a trăit vreodată pe Terra, au fost descoperite în Argentina.

Imaginea articolului DESCOPERIRE revoluţionară: Fosile ale celui mai mare animal care a trăit vreodată pe Terra, găsite în Argentina - FOTO

DESCOPERIRE revoluţionară: Fosile ale celui mai mare animal care a trăit vreodată pe Terra, găsite în Argentina (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit Daily Mail, fosile ale unui dinozaur care cântărea 100 de tone au fost găsite de paleontologi, care susţin că este vorba despre cea mai mare specie care a trăit vreodată pe suprafaţa Terrei.

Mult mai mare decât T-rex sau decât Argentinozaurul, despre care se credea că era cel mai greu şi cel mai lung animal, noua specie de titanozaur a avut circa 40 de metri lungime şi 20 de metri lăţime.

În imaginea de mai jos se poate observa o comparaţie între dimensiunea acestui animal şi om:

"ŢInând cont de dimensiunea oaselor, care depăşesc descoperirile anterioare, putem spune că noile fosile sunt ale celui mai mare animal care a existat vreodată pe Terra”, au declarat paleontologii.

Rămăşiţele animalului au fost descoperite de către un agricultor din La Flecha, din regiunea Patagonia. Ulterior, fosilele au fost excavate de către o echipă de paleontologi.

Titanozaurul era un erbivor imens care a trăit în timpul Cretacicului târziu, în pădurile din Patagonia în urmă cu 95-100 de milioane de ani.

a trăit în pădurile din Patagonia în urmă cu 95-100 de milioane de ani.

Citeste mai mult: adev.ro/n5p98e