Un român a lansat aplicaţia care găseşte influencer-ul potrivit pentru fiecare brand

  • S-a lansat o aplicaţie care îţi arată influencer-ul potrivit pentru brand-ul tău
  • Aplicaţia este gratuită
  • În spate există o bază de date cu peste 700 de influenceri din care aplicaţia alege
682 afișări
Imaginea articolului Un român a lansat aplicaţia care găseşte influencer-ul potrivit pentru fiecare brand

Aplicaţia fost ideea lui Ciprian Susanu, expert în digital marketing. El a îmbinat cunoştinţele sale în marketing cu tehnologiile celor de la Mocapp.   

Ciprian Susanu spune că pentru brand-uri este foarte greu să îşi dea seama care este influencer-ul cu publicul potrivit. Aplicaţia le poate uşura munca.

Ciprian Susanu, fondatorul Lovefluencer: Aplicaţia analizează informaţiile respective, cineva din agenţie, din spatele cortinei, să zic aşa, se foloseşte de mocapp.ro că să ia cele mai bune decizii pentru brand-ul respectiv şi face trei propuneri. Au fost peste o mie de persoane pe acest site în cursul zilei de ieri şi câteva zeci de brand-uri deja şi-au găsit perechea. Noi, însă, o să ţinem aplicaţia activă toată luna februarie pentru că, nu-i aşa, după Valentine’s Day mai urmează şi Dragobete şi atunci mai sunt multe ocazii ca antreprenorii, brand-urile să îşi găsească perechea influencer pe aplicaţia noastră. În cazul în care ea este un succes şi vedem că ea este bine primită o să o putem păstra permanent pe site-ul agenţiei noastre.

Florin Grozea este antreprenor. Consideră că în 2021 promovarea pe care ţi-o poate face un influencer poate fi una dintre cele mai bune.

Florin Grozea, antreprenor: Îţi dau un exemplu. Pentru campania din toamna trecută pe care am făcut-o cu mocapp pentru a atrage investiţii, am folosit, pe lângă strategiile clasice de digital marketing şi de PR şi relaţiile noastre cu influencerii care erau relevanţi sau sunt relevanţi în această industrie. Am apelat la oameni pe care îi respectă investitorii pe care îi căutam.

Pe Mimi probabil o ştii deja de pe internet. Are peste un milion de followers pe Instagram. Spune că potrivirea brand-influencer este foarte importantă de ambele părţi.

Mimi, influencer: Am refuzat foarte multe brand-uri. Nu am cum să lucrez cu brand-uri cu care nu rezonez, nu promovez produse în care nu cred. Cred că este o idee interesantă, cu siguranţă. Nu pot să îmi imaginez un univers în care noi, influencerii, am lucra direct cu brand-urile, cred că avem mare nevoie de cineva care să ne reprezinte. Deci da, probabil aş folosi chestia asta, dar cu siguranţă aş redirecţiona brand-urile către managerul meu. 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici