Cu toţii ştim ce se întâmplă cu şoferii începători care conduc mai încet şi prudent în traficul urban. Uşor identificaţi după semnul (!) montat pe parbriz, aceştia sunt deseori claxonaţi, înghesuiţi în trafic şi depăşiţi agresiv, sau ignoraţi când vine vorba de acordarea priorităţii, scrie Go4it.
Aparent, acelaşi tratament este aplicat şi vehiculelor autonome, percepute de ceilalţi participanţi la trafic drept oponentul care cedează primul în faţa manevrelor agresive.
Vestea bună este că acest val de „agresiuni” la adresa vehiculelor autonome probabil nu va dura prea mult, fiind doar o chestiune de timp până ce avantajele vehiculelor fără şofer privind siguranţa şi confortul în trafic, vor determina autorităţile să descurajeze şi în cele din urmă să interzică şofatul tradiţional.
Sursa: http://bit.ly/2dqd24F
Citeşte şi: România devine primul membru UE care îndeplineşte criteriile Comisiei Europene privind ajutorul de stat, evitând o posibilă suspendare a plăţilor
Citeşte şi: Ministrul Transporturilor cere un supracontrol la TAROM, după incidentele de săptămâna trecută
Citeşte şi: Încă un mall se deschide în Bucureşti, la finalul lunii octombrie. Ce magazine va avea Veranda Mall şi unde este amplasat
Citeşte şi: Cele mai căutate joburi din România sunt cele de inginerie şi producţie. Ce se caută în Occident
Citeşte şi: Tarifele pentru termoficarea centralizată trec de 200 de lei / gigacaloria. Ce oraşe plătesc cea mai scumpă gigacalorie din ţară
Citeşte şi: BNR avertizează: Conversia creditelor în franci duce două bănci sub solvabilitatea minimă, iar şase vor fi sub nivelul prudenţial
Citeşte şi: Grupul american Greenbrier şi Astra Rail fuzionează într-o tranzacţie de 60 de milioane de euro
Citeşte şi: Spiritul antreprenorial, sugrumat de instabilitatea fiscală: Firmele şi freelancerii evită să mai colaboreze prin PFA-uri de teama schimbării legislaţiei
Citeşte şi: Bucureştiul va mai găzdui încă un mall de la finalul lunii octombrie. Veranda Mall se deschide pe 27 octombrie