Mesajul clipului e transmis după imagini care reproduc scene din „Povestea Slujitoarei”, un serial despre o distopie în care femeile fertile sunt folosite pentru reproducere, fiind considerate un bun al societăţii, fără drept de a alege asupra propriei vieţi.
În imagini, nişte copii crescuţi într-o astfel de societate sunt puşi să recapituleze ce anume se sărbătoreşte pe 6 şi 7 octombrie, data în care are loc referendumul. Apoi, aceştia asistă la arderea pe rug a unei femei, pe un câmp ce se aseamănă cu zona Palatului Parlamentului.
Spotul se încheie cu mesajul “Depinde de noi ce viitor le pregătim. Dacă vă pasă, staţi acasă”, #boicot.
”Acest referendum nu este despre familia tradiţională, ci despre îngrădirea drepturilor copiilor noştri. Depinde de noi dacă ne vom creşte copiii într-o nouă dictatură, sub teroare. România noastră nu poate fi a urii şi a strigmatizării, aşa cum nu poate fi nici a corupţilor. Libertatea este un drept fundamental şi vrem să fie respectat”, a declarat Roxana Pencea Brădăţan, senior campaigner Declic.
Clipul ”Copiii referendumului”, produs de Papaya Advertising şi susţinut de Declic şi Accept, a fost distribuit de circa 2.000 de ori în mai puţin de o oră de la publicarea pe Facebook.
Citeşte şi: Liviu Dragnea, interviu televizat: Merg şi spun „Da”. Un copil trebuie să simtă şi căldura maternă/ Liderul PSD anunţă că după REFERENDUM se discută legea parteneriatului civil
Citeşte şi: Preot din Brăila, SANCŢIONAT de poliţişti pentru că a montat un BANNER pro referendum pe gardul bisericii
Citeşte şi: Patriarhul Daniel dă startul CAMPANIEI pentru referendum: Darul vieţii se naşte din iubirea între un bărbat şi o femeie
Citeşte şi: REFERENDUM familie. Afiş controversat cu trimitere la copii, pus într-un autobuz de transport în comun. BEJ verifică cui aparţine | FOTO
Citeşte şi: Premierul Viorica Dăncilă: Partidul Social Democrat nu va face campanie pentru referendum
Citeşte şi: Zi liberă pentru elevii din Capitală înainte de REFERENDUM. Pe 8 octombrie, modificări în orarul şcolar