Unul din cinci tineri telespectatori britanici cu vârste cuprinse între 4 și 15 ani a accesat direct platforma anul trecut. Sondajul a arătat că Netflix se află pe locul al doilea, potrivit The Guardian.
Prezența crescândă a platformei YouTube pe televizoare nu se datorează doar copiilor. Într-o schimbare culturală treptată, telespectatorii cu vârste de peste 55 de ani au vizionat anul trecut aproape de două ori mai mult conținut YouTube decât în 2023, de la șase minute pe zi la 11 minute pe zi. O proporție din ce în ce mai mare din acesta – 42% – este vizionată prin intermediul unui televizor.
Tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani au vizionat doar 17 minute de televiziune tradițională în direct pe zi anul trecut. Doar 45% dintre ei au urmărit vreo emisiune TV, în scădere față de 48% în 2023.
YouTube a evoluat și a devenit un concurent tot mai puternic pentru posturile de televiziune tradiționale. Jumătate dintre videoclipurile cele mai populare de pe platformă seamănă acum cu conținutul posturilor de televiziune mainstream, incluzând interviuri lungi și emisiuni de divertisment.