Boc: Salut iniţierea campaniilor media care ne readuc în atenţie valori uneori pierdute din vedere

Premierul Emil Boc a salutat, joi, iniţierea campaniilor media care readuc în atenţie valori naţionale pierdute uneori din vedere, arătând că există numeroase exemple de români care, oriunde s-ar afla, fac cinste ţării, şi a apreciat că dificultăţile economice actuale pot fi depăşite prin unitate.

158 afișări
Imaginea articolului Boc: Salut iniţierea campaniilor media care ne readuc în atenţie valori uneori pierdute din vedere

Emil Boc (Imagine: Andrei Pungovchi/Mediafax Foto)

"Salut iniţierea campaniilor media care ne readuc în atenţie valori pe care, uneori, le pierdem din vedere. Avem numeroase exemple de români care, oriunde s-ar afla, fac cinste ţării şi ne definesc ca popor. Este timpul să regăsim bucuria de a fi români şi îmi doresc să trăim acest sentiment zi de zi, nu doar în momente festive", afirmă Boc într-un mesaj transmis cu ocazia Zilei Naţionale.

El a afirmat totodată că evoluţia naţiunii române a fost marcată, în momentele cheie, de sentimentul de unitate, liant care a făcut să devină posibile marile proiecte naţionale, şi că realitatea ultimilor ani, deşi diferită din punct de vedere istoric, arată că este nevoie din nou de solidaritate şi efort comun.

"Este timpul să ne gândim, în primul rând, la ceea ce ne uneşte şi mai puţin la ceea ce ne desparte, pentru a depăşi dificultăţile economice actuale (...) Suntem în faţa unui an care se anunţă dificil peste tot în lume. Avem nevoie de speranţă şi încredere pentru un viitor mai bun pentru generaţiile de astăzi şi de mâine şi am convingerea că sacrificiile românilor nu au fost în zadar", mai spune premierul.

Pro TV, Gândul, ProSport, Sport.ro, Ziarul Financiar şi Mediafax au lansat simultan "De ce iubesc România", o campanie virală prin care românii sunt îndemnaţi să spună celor din jur, acasă şi în ţările în care locuiesc în prezent, ce anume îi face mândri de ţara lor.

Campania se desfăşoară pe www.deceiubescromania.ro, unde utilizatorii sunt invitaţi să descarce unul dintre afişele campaniei, să îl printeze şi apoi să îl lipească într-un loc vizibil, unde este permis afişajul şi să se fotografieze sau filmeze cu el. Vor arăta tuturor oameni născuţi în România şi care au schimbat prin invenţiile şi inovaţiile lor lumea. Se vor transforma astfel în purtători de mesaj, în români mândri de ţara lor şi de valorile româneşti.

Fotografia sau filmul se postează apoi pe site şi astfel va fi văzută de o lume întreagă. Românii sunt invitaţi astfel să participe la cea mai mare campanie de publicitate outdoor din Europa.

Tot pe www.deceiubescromania.ro utilizatorii îşi pot înregistra mesajul despre România cu telefonul mobil sau cu webcam-ul şi apoi îl pot posta pe Youtube. În plus, pot comenta şi încărca poze şi pe Facebook. Toate acestea vor ajunge prin intermediul site-ului în văzul tuturor.

Campania "De ce iubesc România" reuneşte şi poveştile unor străini care au ajuns în România, s-au îndrăgostit iremediabil de ea şi acum vorbesc despre experienţele lor din ţara noastră, fiind şi ei la rândul lor purtători de mesaj şi susţinători ai brandului de ţară.

De 1 decembrie românii sunt români.

Afişele campaniei au fost realizate de echipa Graffiti BBDO formată din Mihai Gongu, Creative Director şi copywriter, şi Adi Ghiţă, Art Director.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici