FACEBOOK a introdus hashtagurile: Cum funcţionează noua opţiune

Facebook a anunţat, miercuri, într-un articol pe blogul oficial, introducerea opţiunii hashtag, cu rol de etichetă, deja cunoscută utilizatorilor de Instagram, Twitter, Tumblr şi Pinterest.

2158 afișări
Imaginea articolului FACEBOOK a introdus hashtagurile: Cum funcţionează noua opţiune

FACEBOOK a introdus hashtagurile: Cum funcţionează noua opţiune (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

Hashtagul funcţionează ca o etichetă şi permite marcarea unei postări pe profil ca făcând parte dintr-o discuţie mai amplă pe acel subiect, care poate fi accesată prin apăsarea hashtagului respectiv.

Recunoscut prin semnul ”#” plasat în faţa cuvântului, hashtagul putea fi folosit şi înainte pe Facebook, dar de acum încolo serveşte ca funcţie a reţelei de socializare, putând fi accesat prin click şi activând fluxul tuturor postărilor ce conţin termenul respectiv.

Potrivit articolului publicat pe blogul oficial Facebook, noua opţiune permite:

  • căutarea unui hashtag specific în bara de căutare, de exemplu #NBAFinals

  • acccesarea prin click a hashtagurilor care provin din servicii externe, precum Instagram

  • compunerea postărilor direct din fluxul care conţine hashtagurile.

”Hashtagurile sunt doar primul pas spre a ajuta oamenii să descopere mai uşor ce spun alţi utilizatori despre un anumit subiect şi să participe la discuţii publice”, a scris Greg Lindley pe blogul Facebook. Vom continua să dezvăluim mai multe funcţii în următoarele săptămâni şi luni, incluzând hastagurile populalare şi perspective mai ample, care să ajute la descoperirea mai multor conversaţii din toată lumea.”

În acest sens, Lindley oferă ca exemplu amploarea creată pe Facebook de episodul ”Red Wedding” din cunoscutul serial ”Game of Thrones”, care a fost menţionat de 1,5 milioane de ori de către utilizatorii americani în postările de pe reţeaua de socializare. Premiile Oscar din acest an au generat 66,5 miilioane de interacţiuni pe Facebook - like-uri, comentarii şi postări.

Folosirea hashtagurilor va fi limitată iniţial la căutarea elementară; etichetele nu vor putea fi combinate deocamdată, cu opţiunile Graph Search, motorul de căutare introdus recent de Facebook, scrie Wired.com.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici