- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (23.02.2011, 12:40)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Festivalul şi Concursul Internaţional "George Enescu" are o nouă identitate vizuală
Festivalul şi Concursul Internaţional "George Enescu", ce se va desfăşura între 1 şi 25 septembrie, în Bucureşti, are o nouă identitate vizuală, care îşi propune să sublinieze atât stilul, cât şi dinamismul seriei de evenimente, informează organizatorii.
200 afișări
Festivalul şi Concursul Internaţional "George Enescu" are o nouă identitate vizuală
Noua identitate vizuală a fost reconstruită pornind de la elemente cu care festivalul a fost identificat în mod repetat în ediţiile precedente. Redesenarea identităţii vizuale a început prin crearea unui nou logo, elegant, cu stil - portretul lui George Enescu, în alb pe un fond negru.
Celor şase serii de evenimente cuprinse în Festivalul Internaţional "George Enescu" - spectacole de operă şi balet; recitaluri şi concerte camerale; muzica secolului XXI - Enescu şi contemporanii săi; world music; mari orchestre ale lumii; concerte la miezul nopţii - le-au fost asociate şase culori, cu rolul de a informa asupra varietăţii festivalului şi de a genera perceperea lui ca dinamic, surprinzător, actual.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Vicepreşedinte PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
Procesul de redefinire a identităţii Festivalului şi Concursului Internaţional "George Enescu" a fost conceput de Ioana Gheorghiu şi Robert Blaj, graphic designeri Artexim. Elementele care formează identitatea vizuală a festivalului vor fi prezente atât pe bannere, cât şi pe obiectele promoţionale ale evenimentului.
Festivalul "George Enescu", ce are loc o dată la doi ani, a fost înfiinţat în 1958, ca semn al recunoaşterii geniului enescian, pentru a omagia astfel viaţa şi creaţia marelui compozitor român. Primele ediţii ale acestui festival şi concurs au reunit nume sonore ale vieţii muzicale internaţionale ale acelei vremi, printre care s-au numărat Yehudi Menuhin, David Oistrach, Sviatoslav Richter şi Herbert von Karajan.
Festivalul "George Enescu" este coordonat de Artexim, societate din subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, sub direcţia lui Mihai Constantinescu, în timp ce preşedintele şi directorul artistic al evenimentului este Ioan Holender, care, din 1992 şi până în vara anului 2010 a condus Opera din Viena. La organizarea festivalului contribuie şi Primăria Municipiului Bucureşti, Institutul Cultural Român, Societarea Română de Televiziune şi Societatea Română de Radiodifuziune.
Anul acesta, când are loc cea de-a 20-a ediţie a evenimentului, organizatorii au transmis că îşi propun ca această manifestare recunoscută şi apreciată atât în ţară, cât şi în străinătate să devină un "brand cultural de ţară".
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Zanni este câștigătorul Survivor 2024?! Cum s-a dat de gol, după ce s-a întors din Republica Dominicană
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe