Gala Premiilor eCommerce 2011, pe 22 noiembrie la Bucureşti

Cea de a VI-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) îşi va desemna câştigătorii pe 22 noiembrie, după aproape 8 luni de competite acerbă şi 3 etape de jurizare diferite prin care au trecut magazinele online înscrise în concurs. Prin conceptul inedit şi complexitatea evenimentului de anul acesta, GPeC a devenit în opinia participanţilor "nu doar o competiţie, ci un adevărat proces de auditare al magazinelor online” a declarat Gabriela Chesaru, Buburuza.ro.

152 afișări

Gala Premiilor eCommerce 2011 se va desfăşura pe 22 noiembrie la Crystal Palace Ballrooms, în imediata apropiere a Palatului Parlamentului din Bucureşti. Potrivit organizatorilor, festivitatea de premiere va fi precedată, ca în fiecare an, de Conferinţele GPeC unde sunt aşteptate nume sonore ale industriei online autohtone, dar şi internaţionale.

Ediţia curentă a Galei numără peste 60 de magazine online înscrise în competiţie, după un amplu proces de preselecţie, prin care nu mai puţin de 18 comercianţi au primit răspuns nefavorabil de a participa la Gala Premiilor eCommerce. Începând cu anul acesta, criteriile de preselecţie GPeC asigură magazinelor online care le întrunesc, posibilitatea de a primi Marca de Încredere TRUSTED.ro, program naţional de certificare al comercianţilor care respectă legea şi bunele practici în comerţul electronic, iniţiat de GPeC împreună cu Legi-Internet.ro şi Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.

În plus, fiecare magazin acceptat în competiţie a trebuit să treacă prin 3 etape de jurizare diferite cu scopul de a observa şi analiza evoluţia lui în timp şi prin 89 de criterii de evaluare care vizează toate aspectele esenţiale ale unui business online, de la criterii tehnice până la experienţa de cumpărare a clientului final. Juriul Galei Premiilor eCommerce 2011 este format din 17 specialişti, printre care şi reprezentanţi ai Google sau Orange România.

Potrivit organizatorilor, pe lângă aceştia, câteva sute de consumatori obişnuiţi vor completa fişele de evaluare GPeC pentru fiecare magazin participant în aşa fel încât clasamentul final să reflecte şi opinia clienţilor - până la urmă, cei mai importanţi din întreg procesul", după cum declară Andrei Radu, organizatorul Galei.

Pe parcursul celor 8 luni de competiţie, magazinele online au avut ocazia să îşi remedieze problemele semnalate de juriu, astfel încât să devină cât mai performante pentru clientul final. De asemenea, au putut participa la prima Şcoală de Vară a comerţului electronic românesc organizată în cadrul GPeC şi constând în 4 zile de traininguri intensive pe cele mai arzătoare teme pentru orice site de e-commerce.

Nu în ultimul rând, GPeC 2011 a adus în România o tehnologie revoluţionară - neuromarketing - prin intermediul căreia magazinele participante sunt testate de oameni obişnuiţi cărora le este monitorizată activitatea cerebrală pentru a observa gradul de satisfacţie sau de frustrare atunci când vor să cumpere online.

"Despre GPeC 2011 nu pot să spun decât că este ceea ce credem. Nu un spectacol, nu o petrecere la care admirăm hostessele, ci un eveniment care şi-a propus să devină un punct de referinţă în comerţul electronic, care impune standarde astfel încât consumatorul să fie mulţumit şi, deci, business-ul online să crească. Dacă am reuşit sau nu, doar piaţa ne poate spune", crede Andrei Radu.

A VI-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce va avea loc pe 22 noiembrie 2011 la Crystal Palace Ballrooms. Accesul la eveniment se face exclusiv pe bază de invitaţie, iar organizatorii vor oferi - ca în fiecare an - 20 de invitaţii gratuite pentru cei care îşi doresc să fie prezenţi la eveniment. Cei care nu vor putea să fie prezenţi în Bucureşti la GPeC 2011, nu au motive de îngrijorare: organizatorii spun că întreg evenimentul va fi transmis live, pe website-ul www.gpec.ro, cu sprijinul partenerilor de la www.LTV.ro.

Gala Premiilor eCommerce 2011 - Academia de eCommerce este un eveniment organizat de Link 2 eCommerce şi susţinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, FAN Courier, Advanced Ideas, ePayment, EuroWeb.

Parteneri media: Ziarul Financiar, Business Magazin, Gândul, Mediafax, go4it, Elevate, IAB România, 2Parale,ROL.ro, Price.ro, ShopMania, SmartBuy, Trafic.ro, ZeList, LTV.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici