Google.ro şi-a modificat logoul, marţi, pentru a sărbători Ziua Copilului

Google.ro şi-a modificat logoul pe pagina principală, marţi, pentru a sărbători Ziua Copilului, sintagma Google fiind înlocuită cu o serie de desene colorate în care un copil este prezentat trezindu-se, spălându-se pe dinţi, luând micul dejun şi plecând din casă.

53 afișări
Imaginea articolului Google.ro şi-a modificat logoul, marţi, pentru a sărbători Ziua Copilului

Google.ro şi-a modificat logoul, marţi, pentru a sărbători Ziua Copilului

Ziua Copilului a fost menţionată prima dată, la Geneva, la Conferinţa Mondială pentru Protejarea şi Bunăstarea Copiilor în august 1925, la care 54 de reprezentanţi din diferite ţări au adoptat Declaraţia pentru Protecţia Copilului. După această conferinţă, multe guverne au introdus Ziua Copilului.

În anul 1954, Fondul Internaţional pentru Urgenţe ale Copiilor al Naţiunilor Unite (UNICEF) a emis o recomandare care prevedea faptul ca fiecare stat să dispună de o zi la aşa-numita "Ziua copilului".

Data acestei sărbători variază de la o ţară la alta, statele din fostul bloc comunist adoptând 1 iunie pentru a marca Ziua Internaţională a Copilului.

Google îşi modifică logoul pentru a marca evenimentele speciale din întreaga lume. Google şi-a modificat recent logoul pe pagina sa principală pentru a sărbători împlinirea a 30 de ani de la lansarea jocului de tip arcade Pac-Man, sintagma Google fiind introdusă într-un labirint, unde utilizatorii se puteau juca cu discul galben care a devenit emblematic pentru acest joc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici