Google şi-a modificat logoul pentru a celebra Ziua Pământului

Google celebrează Ziua Pământului printr-un logo special, interactiv, care prezintă mai multe animale, printre care un leu, doi pinguini, un urs koala şi doi ursuleţi panda, în habitatul lor natural.

326 afișări
Imaginea articolului Google şi-a modificat logoul pentru a celebra Ziua Pământului

Google şi-a modificat logoul pentru a celebra Ziua Pământului (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Noul logo al Google este interactiv şi se activează de fiecare dată când utilizatorii îşi trec cursorul peste imagini.

Ziua Pământului se sărbătoreşte fiecare an pe 22 aprilie, ziua când s-a născut mişcarea pentru protejarea mediului înconjurător. Această mişcare a apărut în SUA într-o perioadă când au avut loc mai multe evenimente deosebite, printre care folosirea armelor de foc pentru oprimarea revoltei unor studenţi care militau împotriva războiului din Cambodgia, "Masacrul din 4 mai", apariţia fibrelor optice, succesul melodiei "Bridge over Troubled Water", ultimul album al formaţiei Beatles, moartea lui Jimmy Hendrix, un accident în Carolina de Sud la centrala nucleară din Savannah River din apropierea oraşului Aiken - nerecunoscut timp de 18 ani, poluarea foarte mare cu gaze şi fum, considerată "semn al prosperităţii". În aceste condiţii, societatea a început să vorbească din ce în ce mai des despre mediul înconjurător.

Ziua Pământului a fost proclamată de senatorul american Gaylord Nelson în anul 1970, cu scopul de a trezi interesul clasei politice faţă de mediu, un subiect ignorat. Ziua Pământului a fost celebrată în primul an de circa 20 milioane de cetăţeni americani, în marea lor majoritate tineri şi foarte tineri. După două decenii, în anul 1990, peste 200 milioane de oameni din 141 de ţări au transformat Ziua Pământului într-o manifestare de amploare în istoria omenirii, prin alăturarea lor în dorinţa de a milita pentru un viitor mai bun al planetei.

Ziua Pământului a avut un rol important în popularizarea problemelor de mediu. De altfel, a fost înfiinţată şi o organizaţie - Earth Day Organization, care are în prezent filiale în peste 170 de ţări.

Google îşi modifică frecvent logoul pentru a marca diferite evenimente speciale sau pentru a omagia personalităţi ale culturii universale.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici