Mark Zuckerberg, cel mai puternic om din peisajul media în Marea Britanie

Mark Zuckerberg, cofondatorul reţelei de socializare Facebook, este cel mai puternic om din peisajul media din Marea Britanie, în 2011, potrivit unui clasament întocmit de publicaţia The Guardian.

557 afișări
Imaginea articolului Mark Zuckerberg, cel mai puternic om din peisajul media în Marea Britanie

Mark Zuckerberg, cel mai puternic om din peisajul media în Marea Britanie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

În clasamentul "MediaGuardian 100 2011", care reuneşte cele mai importante personalităţi din sectorul media din Marea Britanie, pe locul al doilea se află Jack Dorsey, cofondator al reţelei de micro-blogging Twitter, urmat pe locul al treilea de Larry Page, noul CEO al Google.

Topul primelor zece cele mai importante personalităţi din industria media este completat de Mark Thompson, director general al BBC, Steve Jobs, liderul Apple, Rupert Murdoch, şeful News Corporation, Paul Dacre, editor al Daily Mail, Martin Sorrell, CEO al WPP, Simon Cowell, producător TV, şi Justice Leveson, judecător la Curtea Superioară.

În clasament mai figurează, printre alţii, James Murdoch - News Corporation (locul 11), Lord Paten - BBC Trust (locul 21), Elisabeth Murdoch - News Corporation (locul 23), Alexandr Lebedev - Independent Print (locul 30), Julian Assange - WikiLeaks (locul 32), Aidan Barclay - Telegraph Media Group (locul 33), Andy Rubin - Google (locul 44), Jamie Oliver - bucătar şi realizator de emisiuni pe teme culinare (locul 48), David Jones - Havas (locul 67), Arianna Huffington - Huffington Post (locul 80), John Makinson - Penguin Group (locul 88) şi Natalie Massenet - Net-a-porter (locul 96).

În prezent, Rupert Murdoch şi fiul său James Murdoch, al treilea în ierarhia imperiului mediatic al tatălui său, se află în centrul unui scandal în Marea Britanie, după ce angajaţi ai publicaţiei News of the Word au fost acuzaţi că au interceptat ilegal convorbirile unor vedete, dar şi ale unor politicieni.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici