MTV lansează un concurs internaţional pentru tinerii pasionaţi de artă şi publicitate

MTV lansează un concurs menit să descopere tinerii creativi, cu vârsta de peste 18 ani, pasionaţi de artă şi publicitate, ce constă într-n spot de maxim 30 de secunde, în cadrul căruia concurenţii trebuie să-şi exprime propria viziune despre postul de televiziune.

68 afișări
Imaginea articolului MTV lansează un concurs internaţional pentru tinerii pasionaţi de artă şi publicitate

MTV lansează un concurs internaţional pentru tinerii pasionaţi de artă şi publicitate

Potrivit MTV, concursul intitulat "Break MTV" se adresează tinerilor talentaţi din 19 ţări, România luptând alături de Polonia, Croaţia, Ungaria, Turcia, Israel, Egipt, Macedonia, Ucraina, Letonia, Lituania, Estonia, Liban, Arabia Saudită, Emiratele Arabe Unite, Slovenia, Bosnia, Serbia şi Muntenegru.

Marele câştigător va obţine un internship la MTV România, iar spotul său va fi realizat şi difuzat în toate cele 19 ţări participante.

Concurenţii trebuie să îşi posteze spotul pe site-ul www.breakmtv.com, până la data 1 iulie 2008.

MTV susţine ideile inovative, astfel că spotul poate fi realizat utilizând orice tehnică de editare/montaj, iar compoziţia este liberă - de la colaje de fotografie şi până la animaţie din elemente modelate 3D.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici