- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (28.07.2021, 08:06)
- Stelian Turlea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O carte pe zi: „Social media influencerii şi rolul lor publicitar” – coordonatori Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics
Cartea poate să fie utilă publicului larg interesat de acest fenomen, experţilor în domeniul marketingului şi al comunicării şi chiar social media influencerilor.
251 afișări
Nouă autori – Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics, Larisa Mureşan, Maria Mustăţea, Mihai Chirică, Meda Mucundorfeanu, Dorin Spoaller, Bianca Tămaş şi Ioana Lepădatu - au publicat, sub coordonarea primilor doi, acest volum care deschide un nou drum în publicistica de acest gen de la noi. Editorii le explică demersul:
„Ce sunt social media influencerii? Care este rolul şi mai ales care este impactul lor publicitar în societatea contemporană? Acestea sunt întrebările de la care a plecat prezentul volum care îi analizează pe aceşti lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva ştiinţelor comunicării. Pentru un număr considerabil de tineri, media tradiţională nu mai reprezintă o opţiune de consum zilnic şi în plus, a crescut importanţa recomandărilor pentru achiziţionarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar câteva aspecte care au contribuit la creşterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebrităţi online care se bucură de încrederea unor comunităţi mari de urmăritori. Prieteni virtuali, experţi, social media manageri, creatori de conţinut, mereu atenţi la tendinţele din online sau creatori ai acestor tendinţe - acestea sunt doar câteva dintre atributele definitorii ale influencerilor care şi-au început activitatea din pasiune şi care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Reacţia lui Biden după violenţele din campusuri: Au dreptul să protesteze, dar nu să provoace haos
-
Un stâlp electric s-a păbuşit în craterul de la Slănic. Alte 16 persoane, evacuate din apartamente
În paginile lucrării de faţă prezentăm mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a social media influencerilor. Cartea noastră poate să fie utilă publicului larg interesat de acest fenomen, experţilor în domeniul marketingului şi al comunicării, şi de ce nu, chiar social media influencerilor. Analizăm, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentăm specificul conţinuturilor şi al canalelor de comunicare online, subliniem importanţa credibilităţii, a transparenţei şi a autenticităţii şi nu în ultimul rând evidenţiem relevanţa implicării sociale a influencerilor”.
Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics (coordonatori) – Social media influencerii şi rolul lor publicitar. Editura Tritonic, colecţia Comunicare media. 250 pag.
Citește pe alephnews.ro: Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Taylor Swift deține un portofoliu imobiliar în valoare de 100 de milioane de dolari. Câte locuințe posedă Miss Americana
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe