- Home
- Cultură-Media
- (26.09.2014, 12:53)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O nouă reţea de socializare: Ce este Ello, platforma care promite siguranţă şi zero publicitate, unde ai acces doar prin invitaţie - FOTO
O reţea nouă de socializare care permite crearea de cont doar pe bază de invitaţie şi care promite un loc simplu, transparent şi fără reclame, ar putea fi un pericol pentru Facebook, având din ce în ce mai mulţi doritori de înscriere.
2986 afișări
Ello, platforma care promite siguranţă şi zero publicitate, unde ai acces doar prin invitaţie (Imagine: ello.co)
Cu un concept creat de web designerul Paul Budnitz, Ello este considerată reţeaua de socializare "anti-Facebook" şi se poziţionează ca o reţea cu un manifest şi cu o conştiinţă socială şi ca un loc fără publicitate, scrie The Guardian.
-
Înscrierea se face doar pe bază de invitaţie. Ar trebui să fie oarecum uşor de obţinut, poţi cere una sau poţi ruga un prieten care are cont să îţi trimită una.
-
Ello este încă în faza de testare beta, are bug-uri de programare, dar atrage în continuare din ce în ce mai mulţi doritori. 31.000 de noi utilizatori au cerut să testeze versiunea beta în această săptămână. Joi, echipa din spatele Ello a trebuit să blocheze noile invitaţii pentru că nu mai puteau face faţă numărului de solicitări.
-
E o platformă de socializare cu un manifest:
"Reţeaua ta de socializare e deţinută de companii.
Fiecare lucru pe care îl postezi, fiecare prieten pe care ţi-l faci şi fiecare link pe care îl accesezi este urmărit, înregistrat şi transformat în informaţie. Agenţiile de publicitate cumpără datele tale ca să îţi arate mai multe reclame. Eşti produsul a ceea ce e cumpărat şi vândut.
Noi credem că există o cale mai bună. Credem în îndrăzneală. Credem în frumuseţe, simplitate şi transparenţă. Credem că oamenii care fac lucruri şi cei care le folosesc ar trebui să fie parteneri.
Credem într-o reţea de socializare care poate fi un instrument pentru crearea de posibilităţi. Nu unul de decepţie, nu de constrângere sau manipulare - ci un loc pentru conectare, creaţie şi sărbătorirea vieţii.
Nu eşti un produs."
-
Creativii din spatele reţelei Ello sunt designerul de biciclete Paul Budnitz, graphic designerii Berger & Föhr şi programatorii Mode Set.
-
Logo-ul are un iz de "V for Vendetta" - o faţă zâmbitoare neagră, fără ochi. Pare să fie o referinţă la respectul pentru initimitate. Site-ul are şi o funcţie prin care îţi poţi acoperi faţa din fotografii cu logo-ul, asigurând anonimitate.
-
Fluxul reţelei de socializare este împărţit în două categorii: "Prieteni" şi "Zgomot". Prima oferă noutăţi pe larg despre oameni pe care îi cunoşti bine, iar a doua oferă bucăţi de informaţie destinate tuturor.
-
Există totuşi nişte semne de întrebare cu privire la confidenţialitatea şi siguranţa utilizatorului. Echipa Ello explică, în secţiunea de prezentare, că strânge "nişte informaţii" legate de vizita utilizatorului, informaţii care îi "ajută să înţeleagă cum folosesc Ello", astfel încât să poată face platforma mai bună. Informaţiile colectate vizează localizarea, limba, site-ul de provenienţă şi timpul destinat vizitei. Reţeaua foloseşte o "versiune specială anonimă" de Google Analytics pentru colectarea datelor vizitatorilor. "Dacă acest lucru nu te face să te simţi confortabil, oferim şi opţiunea de a refuza", mai informează ello.co.
Citește pe alephnews.ro: China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe