Ochelarii GOOGLE: Compania a interzis orice material pornografic pe Google Glass

La scurt timp după lansarea primei aplicaţii pornografice pentru ochelarii Google, compania a introdus deja modificări în Politica de dezvoltare şi utilizare a ochelarilor, aplicaţiile cu un conţinut sexual explicit apărând ca fiind interzise.

565 afișări
Imaginea articolului Ochelarii GOOGLE: Compania a interzis orice material pornografic pe Google Glass

Ochelarii GOOGLE: Compania a interzis orice material pornografic pe Google Glass (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

Modificarea, despre care editorii de la site-ul Mashable.com au observat că a fost făcută într-o mare discreţie apare în primul paragraf al secţiunii "Politici de conţinut":

"Nu permitem conţinut Glassware cu nuditate, acte sexuale grafice sau material sexual explicit. Google are o politică de toleranţă zero faţă de pornografia infantilă. Dacă descoperim conţinut cu pornografie infantilă, acesta va fi raportat autorităţilor adecvate, iar conturile Google ale celor implicaţi în distribuirea materialului vor fi şterse."

Aplicaţia care a declanşat cel mai probabil această schimbare din partea Google este Tits & Glass, care le permitea utilizatorilor să urmărească fotografii şi videoclipuri cu conţinut sexual exlpicit, explică Mashable. Potrivit companiei care a lansat aplicaţia, MiKandi, site-ul dedicat acesteia primise deja aproape 10.000 de vizitatori unici pe zi.

Deşi compania nu a fost anunţat în legătură cu schimbarea din ghidul politicilor Google, reprezentanţii acesteia au spus că se vor conforma documentului oficial în noua formă, urmând să lanseze o nouă aplicaţie, fără conţinut sexual explicit.

"Când am primit ochelarii Google şi am început să lucrăm la dezvoltarea aplicaţiei, în urmă cu două săptămâni, am parcurs cu foarte mare atenţie politica Google pentru a ne asigura că dezvoltăm aplicaţie în termenii impuşi. Am verificat din nou săptămâna trecută, când am pornit site-ul pe Internet şi l-am făcut disponibil pentru testare. Nu am fost anunţaţi în legătură cu vreo schimbare şi nu am aflat nimic nici acum de la Google", a scris Jesse Adams, CEO al MiKandi, pe blogul personal.

Potrivit acestuia, deşi aplicaţia încă există şi oamenii o folosesc, ea trebuie să fie modificată pentru a respecta noua politică, Adams asigurând că schimbările vor fi vizibile chiar de mâine.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici