Pro TV a fost lider de audienţă, pe toate programele, în 2008

Pro TV a fost şi în 2008 lider de audienţă printre televiziunile din România, postul menţinându-şi prima poziţie în topul celor mai urmărite programe, fie că a fost vorba despre ştiri, sport, filme sau divertisment, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

232 afișări
Imaginea articolului Pro TV a fost lider de audienţă, pe toate programele, în 2008

Pro TV a fost lider de audienţă, pe toate programele, în 2008

Pe publicul său comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a înregistrat o audienţă medie pe tot anul 2008 de 2,6 puncte de rating şi 16,5% cotă de piaţă. Televiziunea Antena 1 a obţinut o audienţă medie de 1,5 puncte de rating şi 9,4% cotă de piaţă, fiind urmată, la distanţă mică, de postul Acasă, cu 1,3 puncte de rating şi 8,1% cotă de piaţă.

O situaţie similară s-a înregistrat şi la nivelul întregului public din mediul urban, Pro TV înregistrând o audienţă medie de 2,6 puncte de rating şi 14,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a avut 1,8 puncte de rating şi 9,7% cotă de piaţă, postul fiind urmat de Acasă, cu 1,4 puncte de rating şi 7,7% cotă de piaţă.

În ceea ce priveşte audienţa medie înregistrată în prime time pe tot anul 2008 (intervalul de maximă audienţă cuprins între orele 19.00 - 23.00), Pro TV se menţine în top. Astfel, pe publicul său comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV înregistrează 6,5 puncte de rating şi 19,7% cotă de piaţă, urmat fiind de Antena 1, cu 3,8 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă. Pe locul al treilea se află postul Acasă, cu 3,1 puncte de rating şi 9,4% cotă de piaţă. La nivelul întregii populaţii din mediul urban situaţia rămâne neschimbată, Pro TV deţinând primul loc, cu 6,3 puncte de rating şi 16,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a adunat 4,8 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă. Pe locul al treilea se află tot postul Acasă, cu 3,5 puncte de rating şi 9% cotă de piaţă.

Nici "Ştirile Pro TV" nu au avut concurent în 2008. Fie că este vorba de ştirile de dimineaţă, cele de la ora 13.00, ştirile de la ora 17.00, ştirile de la ora 19.00, ştirile nopţii sau ştirile de week-end, "Ştirile Pro Tv" s-au aflat pe primul loc în topul audienţelor. Anul 2008 a însemnat pentru "Ştirile Pro TV" nu numai foarte multe puncte de rating, dar şi recunoaşterea internaţională a performanţelor jurnaliştilor Pro TV, care au fost recompensaţi cu un premiu Emmy pentru campania "Tu ştii ce mai face copilul tău?".

Cifrele de audienţă arată faptul că telespectatorii se trezesc cu Andreea Liptak şi Mihai Dedu, Neti Sandu şi Florin Busuioc, Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vijeu. "Ştirile Pro TV de la ora 7.00" au avut un leadership de 100%, fiind lider de audienţă pe toate ediţiile difuzate în 2008. Audienţa medie a "Ştirilor Pro TV de la ora 7.00" a fost în 2008, pe publicul său comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de 3,4 puncte de rating şi 37,8% cotă de piaţă, de patru ori mai mult decât a următoarei clasate, Antena 1, care a înregistrat în acest interval orar 0,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 8,7%. Pe locul al treilea se află postul Acasă, cu 0,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 8,1%. Clasamentul s-a menţinut şi pe întregul public din mediul urban, când "Ştirile Pro TV de la ora 7.00" au avut o audienţă medie de 3,8 puncte de rating şi 33,6% cotă de piaţă, la distanţă de trei ori mai mare de Antena 1, care a avut 1,1 puncte de rating şi 10,1% cotă de piaţă, urmată de postul Acasă, cu 0,7 puncte de rating şi 6,3% cotă de piaţă.

Şi "Ştirile Pro TV" ale dimineţilor de weekend, prezentate de Iulia Vântur şi Cosmin Stan, au fost lider de audienţă pe toate ediţiile difuzate (leadership de 100%), Pro TV situându-se la nivelul publicului său comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani pe locul I, cu o audienţă medie de 3,0 puncte de rating şi 24,2% cotă de piaţă. Pe locul al doilea s-a situat postul Acasă, cu 0,9 puncte de rating şi 7,4% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a plasat pe locul al treilea, cu 0,8 puncte de rating şi 6,6% cotă de piaţă. Pro TV a fost lider şi pe întregul public din mediul urban, cu 3,2 puncte de rating şi 21,8% cotă de piaţă, urmat de Realitatea TV, cu 0,9 puncte de rating şi 6,4% cotă de piaţă, în timp ce pe locul al treilea s-a situat postul Acasă, cu 0,9 puncte de rating şi 6,3% cotă de piaţă.

"Ştirile Pro TV de la ora 13.00", prezentate în cursul săptămânii de Ioana Muntean, s-au aflat şi ele în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi 19,3% cotă de piaţă. Pe locul al doilea s-a situat Antena 1, cu 1,2 puncte de rating şi 11,1% cotă de piaţă, iar pe locul al treilea, postul Acasă, cu 0,8 puncte de rating şi 7,0% cotă de piaţă. "Ştirile Pro TV de la ora 13.00" se menţin în topul audienţelor şi la nivelul întregii populaţii din mediul urban, cu un rating de 2,6 puncte şi o cotă de piaţă de 18,2%, urmate de Antena 1, cu 1,6 puncte de rating şi 11,3% cotă de piaţă.

"Ştirile Pro TV de la ora 17.00", prezentate de luni până vineri de Monica Dascălu, au adus pentru Pro TV, pe publicul său comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban, o audienţă medie de 4,5 puncte de rating şi 25,3% cotă de piaţă. Pe locul al doilea s-a situat postul Acasă, cu 2,3 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă, Antena 1 situându-se pe locul al treilea, cu 1,2 puncte de rating şi 6,8% cotă de piaţă. Acelaşi clasament se menţine şi pe întregul public din mediul urban, Pro TV înregistrând 6,0 puncte de rating şi 25,2 % cotă de piaţă, fiind urmat de postul Acasă, cu 2,7 puncte de rating şi 1,7% cotă de piaţă, şi Antena 1, cu 1,7 puncte de rating şi 7,1% cotă de piaţă.

Principala ediţie de ştiri, "Ştirile Pro TV de la ora 19.00", prezentată de Andreea Esca şi, în week-end, de Oana Andoni, nu a avut concurent pe piaţa TV. În timp ce Pro TV a înregistrat pe publicul său comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30%, Antena 1 a avut doar 3,3 puncte de rating şi 11,8% cotă de piaţă. Pe întregul public din mediul urban, "Ştirile Pro TV de la ora 19.00" au înregistrat anul trecut o audienţă medie de 8,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25,8%, în timp ce Antena 1 a obţinut doar 4,8 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.

Nici "Ştirile nopţii", prezentate de Amalia Enache şi Cristian Leonte, nu fac excepţie, plasându-se pe locul I, cu o audienţă medie de 4,0 puncte de rating şi 13,2% cotă de piaţă (pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani). Pe locul al doilea se situează Antena 1, cu 2,4 puncte de rating şi 8,0% cotă de piaţă. Situaţia rămâne neschimbată şi pe întreg publicul din mediul urban, "Ştirile nopţii" înregistrând 3,4 puncte de rating şi 10,1% cotă de piaţă, fiind urmate de OTV, cu 2,7% puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă.

Şi cea mai nouă emisiune ce poartă amprenta "Ştirilor Pro TV", "România, te iubesc!", a reuşit să se impună în privinţa audienţelor înregistrate în rândul telespectatorilor. Pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, "România, te iubesc!" a avut, în 2008, o audienţă medie de 4,1 puncte de rating şi 12,8% cotă de piaţă. Pe locul al doilea, s-a situat Prima TV, cu 3,8 puncte de rating şi 11,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu 3,1 puncte de rating şi 9,7% cotă de piaţă.

La rândul lor, fie că au fost prezentate de Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vijeu, "Ştirile Pro TV din sport" au fost preferatele telespectatorilor. Acestea au înregistrat o audienţă medie de 7,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,3%, de peste două ori mai mare faţă de audienţa postului Antena 1, care a înregistrat 3,1 puncte de rating şi 10% cotă de piaţă - pe publicul comercial urban, cu vârste cuprinde între 18 şi 49 de ani. "Ştirile Pro Tv din sport" sunt pe primul loc şi pe întregul public din mediul urban, cu un rating de 7,1 puncte de rating şi 18,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu 4,0 puncte de rating şi 10,6% cotă de piaţă.

Citește mai departe:

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Citește mai departe:

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici