Radioul Public se promovează cu aproape 47.000 de euro în Bucureşti şi alte 11 oraşe din ţară - Mediafax

Radioul Public se promovează cu aproape 47.000 de euro în Bucureşti şi alte 11 oraşe din ţară

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) se promovează cu aproape 47.000 de euro pe ecrane ultracentrale din Bucureşti şi din alte 11 oraşe din ţară.

133 afişări

Imaginea articolului Radioul Public se promovează cu aproape 47.000 de euro în Bucureşti şi alte 11 oraşe din ţară

Radioul Public se promovează cu aproape 47.000 de euro în Bucureşti şi alte 11 oraşe din ţară

Radioul Public a atribuit, pe 3 iulie, regiei de publicitate Best Advertising & Consult SRL un contract de "servicii de promovare a posturilor SRR pe ecrane tip LED/LCD", potrivit unui anunţ postat recent pe site-ul e-licitatie.ro.

Locul de desfăşurare al campaniei este Municipiul Bucureşti (minimum 10 ecrane ultracentrale şi cu vizibilitate maximă) şi 16 spaţii ultracentrale şi cu vizibilitate maximă în oraşele Iaşi, Constanţa, Craiova, Timişoara, Cluj-Napoca, Târgu-Mureş, Sibiu, Braşov, Alba Iulia, Deva şi Satu Mare (maximum 2 ecrane/ oraş).

 

Contractul a fost atribuit prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.

SRR a primit o singură ofertă şi, la licitaţie, a fost admisibilă o singură ofertă.

Valoarea totală finală a contractului este de 207.396 de lei, fără TVA (aproape 47.000 de euro, la cursul de joi al Băncii Naţionale a României, de 4,4290 de lei pentru un euro).

Contractul are o valabilitate de 12 luni de la data atribuirii sale.

Pe de altă parte, începând din anul în 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupă şi de vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societăţii Române de Radiodifuziune.

Valabilitatea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar al SRR încheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a încetat pe 8 mai 2014.

Astfel, în aprilie, Radioul Public a iniţiat procedura de achiziţie de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul său, în perioada 8 mai - 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 euro (exclusiv TVA).

În 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei, potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.

Societatea Română de Radiodifuziune deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti, peste 10 staţii regionale şi locale şi Radio Chişinău. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Radio Junior şi agenţia de presă Rador.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
SRR ,
BEST ADVERTISING ,
PROMOVARE

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.