RTV şi-ar putea schimba numele în România TV - Mediafax

RTV şi-ar putea schimba numele în România TV

Sebastian Ghiţă, cel care controlează televiziunea RTV, a declarat marţi, în şedinţa Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), că este dispus să schimbe denumirea postului în România TV.

1087 afişări

Imaginea articolului RTV şi-ar putea schimba numele în România TV

Sebastian Ghiţă (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)

În şedinţa de marţi a CNA a fost discutată solicitarea S.C. Ridzone Computers SRL din Târgu Jiu cu privire la modificarea grilei de program şi autorizarea studioului de la Casa Presei Libere al postului RTV.

La şedinţa Consiliului au participat şi Sebastian Ghiţă, director la Ridzone Computers, şi împuternicitul lui Radu-Mihai Tronaru, acţionarul societăţii Ridzone Computers SRL. La şedinţa CNA a participat şi Roxana Niculescu, fost director de programe al postului Realitatea TV şi viitor director de programe la RTV. Pe de altă parte, la şedinţă au fost prezenţi şi Sorin Enache şi Sergiu Toader, cei care coordonează televiziunea de ştiri Realitatea TV.

 

Unul dintre subiectele abordate în cadrul şedinţei CNA a fost marca RTV, revendicată atât de Ridzone Computers, cât şi de Realitatea Media.

Postul generalist RTV, deţinut de Ridzone Computers, cu sediul în Târgu Jiu, a primit licenţă şi decizie de autorizare de la CNA în 2008.

Pe de altă parte, reprezentanţii Realitatea Media au precizat că marca RTV a fost înregistrată de societate la OSIM în martie 2008.

"Nu a fost intenţia noastră să creăm această dispută. Vă rog să nu ne suspectaţi de dorinţa de a fura din munca dânşilor, de a-i parazita. Numai în instanţă şi numai între părţi poate exista o discuţie privind marca", a spus însă Sebastian Ghiţă.

În plus, Ghiţă a mai spus că poate propune un nume nou pentru postul RTV. În acest sens, reprezentanţii Ridzone Computers - Sebastian Ghiţă, Roxana Niculescu şi un avocat - s-au retras timp de câteva minute, revenind în şedinţa CNA cu propunerea de a schimba denumirea postului RTV în România TV.

În schimb, Sergiu Toader, care coordonează postul Realitatea TV, l-a acuzat pe Sebastian Ghiţă de "rea-credinţă". "Domnul Ghiţă, fiind un om inteligent, este dispus să renunţe la mult pentru a câştiga ce-i trebuie. Renunţă la brand pentru a primi autorizaţia", a mai spus Sergiu Toader.

În 24 octombrie, Realitatea Media a cerut Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), printr-o adresă, să interzică funcţionarea postului RTV, în condiţiile în care această televiziune nu este autorizată şi emite din studiourile de la Casa Presei Libere, care aparţin Realitatea.

În şedinţa din 25 octombrie, CNA a amendat cu 20.000 de lei postul RTV, hotărând, totodată, că televiziunea controlată de Sebastian Ghiţă nu poate să emită din studiourile de la Casa Presei Libere, din cauză că acestea nu au fost autorizate de Consiliu.

O zi mai târziu, pe 26 octombrie, RTV a anunţat pe site-ul propriu că a autorizat provizoriu emisia postului de la Casa Presei Libere.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
REALITATEA TV ,
RTV ,
CNA

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.