- Home
- Cultură-Media
- (12.06.2020, 13:46)
- Catalin Rosioru
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Citeşti articolul sau te opreşti la titlu? 60% dintre linkuri nu sunt deschise niciodată, dar o platformă social media vine cu soluţii
- În felul ăsta încearcă să promoveze "discuţiile informate".
- Utilizatorii vor fi rugaţi să citească articolele înainte de a le distribui.
- Un studiu arată că 60% dintre linkuri nu sunt deschise niciodată
298 afișări

Sursa FOTO: Hepta
Cred că ţi s-a întâmplat şi ţie să dai share sau retweet unui link fără să ai habar despre ce e vorba. De cele mai multe ori ai citit doar titlul şi ţi-a şi fugit degetul pe tasta mouse-ului. Uneori ai făcut-o pentru că te-a rugat un prieten, alteori pur şi simplu mecanic.
60% dintre link-urile de pe Twitter nu sunt niciodată deschise
Un studiu spune că 60% dintre link-urile de pe Twitter nu sunt niciodată deschise.
ULTIMELE ȘTIRI
-
GALERIE FOTO. După Los Angeles, Raisa Ambros își va expune lucrările la o galerie din New York
-
Ziua porţilor deschise în Portul militar Constanţa
-
Dominic Fritz a dispus suspendarea activităţii a două cluburi din Timişoara pentru tulburarea liniştii publice
-
Prima navă de cereale cu destinaţia Africa a sosit în portul ucrainean Pivdennyi
Ei bine, Twitter vrea să limiteze genul ăsta de practici, să te facă mai responsabil şi testează o soluţie care să te facă să te informezi înainte de a distribui.
După ce dai retweet, vei primi un mesaj cu întrebarea dacă n-ai vrea să citeşti înainte articolul.
Cătălin, utilizator de Twitter, consideră ideea binevenită.
„E o idee bună pentru că, până la urmă, tu citeşti un titlu, nu vezi ce e şi în spatele poveştii. Şi dacă citeşti şi ce e în spatele poveştii, poate se mai schimbă lucrurile”, consideră Cătălin, utilizator Twitter.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe