În fiecare zi, Xinda Zhan porneşte transmisiunea de pe internet, acolo unde e cunoscut drept „Pearl Bro”, şi transmite în direct procesul de deschidere a scoicilor pe care le culege.
Alături de mama sa, tânărul de 25 de ani culege scoici proaspete şi caută în ele perle. Streamingul întregului proces pe internet s-a transformat într-o afacere de succes pe o piaţă estimată la peste 3 miliarde de dolari – cea a transmisiunilor online.
Cei care urmăresc streamingul lui Zhan au posibilitatea de a cumpăra o scoică înainte ca aceasta să fie deschisă, devenind şi proprietarii perlei sau a perlelor găsite.
În doar jumătate de an de la lansare, businessul a generat deja 4,4 milioane de dolari; pentru o scoică, plătitorii plătesc 8,58 dolari.
Citeşte continuarea pe Business Magazin
Citeşte şi: Cea mai bună COMEDIE a anului, „Cum să distrugi o piesă”, cu numeroase premii la Londra şi New York, pusă în scenă în România
Citeşte şi: Un tânăr din Orientul Mijlociu se află „În căutarea lui Venus”. Bărbatul de 30 de ani îşi caută jumătatea în România
Citeşte şi: Meryl Streep, replică GENIALĂ când a un celebru producător de la Hollywood i-a spus că e prea URÂTĂ | GALERIE FOTO