- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (21.02.2019, 15:57)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Asociaţie: Imaginea României, promovată jalnic de către Ministerul Turismului la Los Angeles
Imaginea României a fost jalnic promovată de către Ministerul Turismului la Târgul de Turism de la Los Angeles, printr-un stand tapetat cu pânză neagră, mai potrivit pentru o expoziţie dark/horror, dar nu şi pentru un târg de turism, arată asociaţia Incoming Romania.
634 afișări
Asociaţie: Imaginea României, promovată jalnic de către Ministerul Turismului la Los Angeles
Asociaţia Incoming România, ce aduce împreună cele mai importante agenţii din zonă de incoming, arată, într-un comunicat, că a constatat o scădere dramatică a profesionalismului şi a modului în care Ministerul Turismului înţelege să promoveze România. Un prim exemplu îl constituie participarea României la târgul din Los Angeles (Travel and Adventure Show), organizat în perioadă 16-17 februarie, eveniment la care standul României ar fi putut luă cu success titlul de cel mai sinistru colţ al târgului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
Gruparea Hamas ia în calcul depunerea armelor. Care este condiţia pentru ca acest lucru să se întâmple
-
Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
„În prima zi a evenimentului, standul putea fi găsit cu greu, doar 2 pagini cu numele Romanian Ministery of Tourism fiind lipite pe două copertine negre. Decorul întunecat era completat de 3 meşe pe care se găseau aceeaşi broşură veche de 10 ani şi hărţi ale României şi ale Bucureştiului.
Amenajarea standului revenea fiecărui expozant, lucru care nu a fost înţeles şi de reprezentanţii României. Aceştia nu au adus nici măcar un afiş sau o imagine reprezentativă pentru România. Situaţia era cunoscută cu o zi înainte, când reprezentanţi ai ministerului au luat în primire standul.
De exemplu, Polonia sau Croaţia şi-au adus materiale şi bannere prin care să semnalizeze cât mai bine imaginea ţării lor. În încercarea de a remedia cât de cât situaţia, a fost contactat Consulatul României în Los Angeles care le-a oferit steagul şi i-au ajutat să printeze logo-ul « Explore the Carpathian Garden »”, arată comunicatul asociaţiei.
Incoming Romania spune că Ministerul Turismului ar fi avut şi posibilitatea să promoveze turismul într-un stând comun alături de Comisia Europeană, cum a făcut Slovenia, costurile fiind la mai puţin de jumătate faţă de ceea ce a plătit România: 2.750 Euro faţă de 7.000 de dolari costurile de prezentare ale României.
„Noi considerăm că prezentarea României pe pieţele externe reprezintă în primul rând o onoare, dar şi o oportunitate de a prezenţa cultură şi locurile absolut fascinante din ţara noastră. Activitatea de incoming este realizată de agenţii de turism care dedică pasiune şi resurse importante, astfel încât România să se poată prezenţa corect.
În schimb, prin toată activitatea să, Ministerul Turismului a ales să păteze imaginea ţării trimiţând reprezentanţi oficiali care îşi manifestă incompetenţa, lipsă de profesionalism şi mai ales dezinteresul faţă de modul în care este prezentată România. Această atitudine este întâlnită tot mai des la târgurile la care participă România prin intermediul Ministerului Turismului.
Deşi programul târgurilor este cunoscut în fiecare an şi se participă la aceleaşi târguri în mod constant, în fiecare an Ministerul Turismului este luat prin surprindere, astfel încât agenţiile de turism participante nu îşi pot desfasura activitatea asemenea colegilor din alte ţări.
„În fiecare an însă, indiferent că vorbim de Londra, Berlin, Madrid sau Barcelona, reprezentanţii ministerului se încurcă în hârtii, târgurile nu sunt confirmate decât cu 10-15 zile înainte de începere şi astfel orice încercare de a stabili întâlniri este una fără succes. Dacă pentru reprezentanţii ministerului târgurile sunt doar o acţiune bifata, în care nu se urmăreşte niciun obiectiv, pentru agenţii devine o şansa ratată de a discută cu noi parteneri şi mai ales să atragă cât mai mulţi turişti străini în România”, arată asociaţia.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Prognoza meteo Accuweather actualizată | Temperaturi anormale în București, după trecerea valului saharian
CANCAN.RO
Gestul bizar pe care Prințesa Kate Middleton îl face NOAPTEA, pe întuneric. Prințul William a înlemnit când a văzut-o
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe