Auchan va analiza intrarea pe comerţul online în 2015

Auchan va analiza intrarea pe comerţul online din România în 2015 şi ar putea testa acest concept din 2016, au declarat vineri reprezentanţii retailerului francez.

241 afișări
Imaginea articolului Auchan va analiza intrarea pe comerţul online în 2015

Auchan va analiza intrarea pe comerţul online în 2015 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Vom studia acest proiect în 2015. Vrem să profităm de experienţa celorlalţi colegi pentru a face un test, eventual în 2016. Este o activitate dificilă, unde se înregistrează frecvent pierderi", a declarat într-o conferinţă de presă directorul general al retailerului, Patrick Espasa.

Carrefour a fost primul retailer care şi-a deschis magazin online cu produse din toate categoriile FMCG. Lansat oficial la sfârşitul lunii iulie a anului trecut, serviciul este disponibil pentru Bucureşti şi localităţile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse.

În decembrie şi Cora, care deţine 12 hipermarketuri, s-a extins pe online, lansând conceptul drive, găzduit de magazinul Lujerului. Prin intermediul coradrive.ro, clienţii pot să cumpere produsele online şi le ridică ulterior din magazin.

O altă reţea de retail care analizează intrarea pe comerţul online este Mega Image.

Auchan România a încheiat în această săptămână procesul de rebranding al celor 20 de magazine real cumpărate de la grupul german Metro, odată cu inaugurarea de sâmbătă, 12 aprilie, a hipermarketului din AFI Cotroceni.

În noua sa dimensiune, Auchan România are 31 de magazine deschise în 18 oraşe şi alte două unităţi în construcţie, o suprafaţă netă de vânzare de 252.000 metri pătraţi, 11.000 de angajaţi, trei platforme logistice, 70,5 milioane de clienţi anual.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici