Bill Gates s-a enervat când Microsoft a ratat startul într-un domeniu de succes: „A pus multă presiune pe management”

Şeful Xbox, Phil Spencer, a vorbit despre lansarea Wii, fenomenul de pionierat al jocurilor în mişcare Nintendo.

Urmărește
5577 afișări
Imaginea articolului Bill Gates s-a enervat când Microsoft a ratat startul într-un domeniu de succes: „A pus multă presiune pe management”

Bill Gates s-a enervat când Microsoft a ratat startul într-un domeniu de succes: „A pus mult presiune pe management”

20 de ani de Xbox. Microsoft a realizat un documentar în şase părţi despre povestea din spatele familiei de console din peisajul jocurilor.

Al cincilea episod dezvăluie un episod interesant asupra influenţei lui Bill Gates asupra evoluţiei platformei. Mai exact, aşa cum a dezvăluit actualul şef Xbox, Phil Spencer, Gates a fost cel care a dictat să existe o replică la succesul Nintendo cu Wii în 2006.

În perioada sărbătorilor, Nintendo a avut un succes extraordinar cu Wii, prima consolă modernă care a implementat conceptul de joc în mişcare datorită telecomenzii Wii Remote.

Un succes care nu a trecut neobservat, până în punctul în care, în timp ce Xbox şi PlayStation s-au gândit până atunci să meargă pe propriul lor drum (ambele s-au resemnat apoi să răspundă, cu Kinect şi PS Move), Bill Gates a intervenit pentru a agita apele. „Îmi amintesc că Bill a pus multă presiune asupra managementului Xbox, „De ce am ratat jocurile în mişcare, ce putem face pentru a ne reveni?””, explică Spencer în documentar, amintindu-şi o anumită iritare a fondatorului Microsoft, devenit acum filantrop.

În câteva luni, Microsoft avea să prezinte Kinect, un periferic capabil să detecteze mişcările jucătorilor cu precizie milimetrică şi fără a fi nevoie de controlere externe. După cum este transcris din Nintendo Life, Xbox „explorase deja tehnologia” şi nu a durat prea mult să răspundă la Nintendo. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici