BLACK FRIDAY 2012: Câţi români au auzit de campanie şi vor să cumpere la reduceri

Circa 4,1 milioane de români au auzit de campania de reduceri Black Friday şi aşteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus.

3682 afișări
Imaginea articolului BLACK FRIDAY 2012: Câţi români au auzit de campanie şi vor să cumpere la reduceri

BLACK FRIDAY 2012: Câţi români au auzit de campanie şi vor să cumpere la reduceri (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 2.000 de respondenţi, reprezentativ pentru populaţia României din mediul urban şi rural, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, şi a arătat că 27,2% dintre consumatori sunt familiarizaţi cu acest eveniment de shopping şi aşteaptă să vadă ofertele. Comparativ, anul trecut în Statele Unite 226 de milioane de persoane (72% din totalul consumatorilor) au "vânat" reducerile de BLACK FRIDAY.

Eroarea de eşantionare a studiului este de +/-2,2%.

"Dintre toţi cei care şi-au manifestat intenţia de a cumpăra de BLACK FRIDAY 2012, 28,9% au spus că vor să cumpere ceva de la eMAG. Ne aşteptăm ca încă din primele ore să avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe întreaga zi să primim până la 2 milioane de vizite", a declarat într-un comunicat Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare eMAG.

Pentru a face faţă traficului ridicat, compania a investit în ultimele luni peste 200.000 euro în infrastructura IT şi a modificat procedura de comandă pentru produsele din promoţiile de Black Friday. Astfel, toate comenzile vor fi primite exclusiv online, cu livrarea acasă.

Conceptul BLACK FRIDAY , preluat de pe piaţa americană, marchează intrarea în sezonul de cumpărături de iarnă prin acordarea de reduceri semnificative de preţuri, pentru o zi.

Printre companiile din România care au anunţat reduceri pentru vineri se numără Orange, eMAG şi Altex. Conceptul a fost preluat şi de câteva firme din domeniile turism şi imobiliare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici