- Home
- Economic
- SEATTLE, (07.03.2013, 20:00)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea bateriilor cu litiu-ion
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea calităţii bateriilor cu litiu-ion destinate avioanelor 787 Dreamliner şi a intensificat verificările în urma recomandărilor făcute de aceştia.
361 afișări
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea bateriilor cu litiu-ion (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Constructorul american de aeronave a solicitat sprijinul Ford Motor, General Motors, General Electric, Unitet Technologies şi altor companii, după ce defectarea bateriilor unora dintre avioanele 787 a dus la consemnarea la sol a tuturor acestor aparate, pe 16 ianuarie, au declarat mai multe persoane apropiate situaţiei, relatează Bloomberg.
Producătorul japonez al bateriilor, GS Yuasa, a dublat numărul testelor de calitate, la recomandarea unei comisii înfiinţate de Boeing, formată din reprezentanţi ai unora dintre companiile contactate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Îți citește Poliția mesajele? Europol vrea să elimine criptarea din WhatsApp și Signal. Care sunt argumentele invocate
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Remedierea deficienţelor bateriilor este esenţială pentru ca avioanele 787 să îşi reia zborurile. Găsirea unei soluţii rapide este de asemenea esenţială, întrucât Boeing poate fi penalizată de cele opt companii aeriene care operează aeronavele consemnate, precum şi de cele ale căror livrări au fost amânate.
Comisia, din care mai fac parte reprezentanţi ai Boeing, GS Yuasa şi Thales, a identificat îmbunătăţiri care pot fi aduse bateriilor, dar şi instalaţiilor avionului, urmând să existe mai multe straturi de protecţie.
Reprezentanţii companiilor auto în comisia formată de Boeing au analizat protocolul de testare şi au fost surprinşi de faptul că peste 90% din baterii au trecut controlul de calitate. Doua dintre surse au arătat că în industria vehiculelor electrice acest procent este de circa 60%.
Un purtător de cuvânt al companiei japoneze GS Yuasa a refuzat să comenteze.
Comisia pentru siguranţa transporturilor din Japonia a anunţat în această săptămână că a finalizat testarea bateriilor fabricate de GS Yuasa şi nu a constatat nimic neobişnuit.
Reprezentanţii Ford şi GM au refuzat să comenteze despre asistenţa acordată Boeing.
Directorul general al Ford, Alan Mulally, a condus divizia de avioane comerciale a Boeing la jumătatea anilor 2000, în perioada în care Dreamliner era în faza de proiectare.
Boeing dublează pe de altă parte producţia de avioane 787, pentru a onora circa 840 de comenzi pentru avioanele de 207 milioane de dolari.
Compania instalează deja sisteme îmbunătăţite de fixare a bateriilor şi aşteaptă o decizie din partea Administraţiei Federale pentru Aviaţie din SUA.
Preşedintele diviziei de avioane comerciale a Boeing, Ray Conner, a prezentat un plan autorităţilor de reglementare, în februarie, care include separarea celulelor bateriilor, îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a acestora de către piloţi şi o casetă mai solidă în care să fie fixate, pentru evitarea unor incendii.
Citește pe alephnews.ro: Cum depășești emoțiile atunci când ai un interviu de angajare? Onestitatea, principala miză a ambelor părți
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ultimele cuvinte pe care Ana-Maria a reușit să le rostească mamei sale, înainte să fie găsită moartă: „Mi-a zis că…”
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Armata OBLIGATORIE în România? ANUNȚUL lui Iohannis! AVERTISMENT cutremurător privind RĂZBOIUL în Europa
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe