Cât cheltuie românii pe mâncarea comandată: bucureştenii - 50 lei/zi, în alte oraşe - 40 de lei pe zi

Bucureştenii comandă cel mai mult şi mai des de mâncare acasă şi la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timişorenii şi ieşenii care comandă mâncare online cheltuie în jur de 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare.

578 afişări
Imaginea articolului Cât cheltuie românii pe mâncarea comandată: bucureştenii - 50 lei/zi, în alte oraşe - 40 de lei pe zi

Cât cheltuie românii pe mâncarea comandată: bucureştenii - 50 lei/zi, în alte oraşe - 40 de lei pe zi (Imagine: Shutterstock)

Şi la nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucureştiul este lider, cea mai mare comandă plasată pe platformă ridicându-se la 750 lei, acesta fiind urmat de Cluj cu o comandă maximă de 500 lei, Timişoara cu 450 lei şi Iaşi cu 230 lei.

Deşi bucureştenii comandă cel mai mult şi mai des de mâncare, obiceiul de consum şi preferinţele culinare ale locuitorilor Capitalei sunt diferite de cele ale ieşenilor, clujenilor şi ale timişorenilor.

"Observăm diferenţe de consum de la o zonă la alta, însă cel mai evident este că bucureştenii comandă de pe foodpanda oarecum din necesitate. Majoritatea sunt tineri, foarte activi, cu un ritm de viaţă alert, care ştiu că la birou au nevoie de o masă completă şi hrănitoare. Clujenii, timişorenii şi ieşenii sunt gurmanzi, le place să descopere bucătării noi şi să încerce feluri ce nu se regăsesc în meniul lor obişnuit", a declarat Dan Macarie, country manager foodpanda România.

În Bucureşti, majoritatea comenzilor foodpanda sunt realizate de la birou, în jurul prânzului, între orele 11:30-14:00, şi constau în meniuri complete cu fel principal - pui sau porc, cu garnitură, salată şi desert.

În Cluj, Timişoara şi Iaşi, celelalte oraşe în care foodpanda este prezentă, comenzile sunt plasate de cele mai multe ori seara şi constau în preparate care nu se gătesc de obicei acasă, varietăţi de finger food (care se poate mânca direct cu mâna), de la aripioare picante cu chispuri, la pui shanghai, pizza sau bucătărie orientală.

În continuare, însă, Bucureştiul este cel mai activ oraş în care foodpanda activează, cu 70% din comenzi, urmat de Cluj cu 14%, Timişoara cu 10% şi Iaşi - cel mai nou oraş în care foodpanda s-a extins, cu 6% din comenzile totale în doar două săptămâni de la lansare.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici