- Home
- Economic
- SAN FRANCISCO, (30.05.2013, 16:17)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Companiile de plăţi şi birourile de credit ar putea verifica clienţii folosind Facebook şi Twitter
Birourile de credit şi companiile de plăţi testează utilizarea reţelelor de socializare, precum Facebook, Pinterest şi Twitter, pentru verificarea de informaţii despre clienţi, inclusiv identitatea sau bonitatea acesteia.
448 afișări
Companiile de plăţi şi birourile de credit ar putea verifica clienţii folosind Facebook şi Twitter (Imagine: Shutterstock)
Companiile Equifax, PayPal şi Intuit au început teste pentru a determina dacă reţelele de socializare pot fi folosite la verificarea identităţii unui client, iar în unele cazuri pentru a detecta dacă acesta minte referitor la situaţia financiară, potrivit Bloomberg.
Utilizatorii de Facebook şi Twitter fac publice în fiecare zi detalii personale. Acestea se dovedesc utile la probarea de informaţii chiar în decizii de acordare a unor împrumuturi şi contribuie astfel la detectarea fraudelor, care au costat anul trecut retailerii online din SUA 3,5 miliarde de dolari, potrivit companiei CyberSource.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Companiile pot accesa doar informaţii publice sau pe care persoanele vizate aleg să le facă accesibile. Mulţi tineri permit, însă, vizualizara liberă a unor părţi a profilurilor de pe Facebook sau a conturilor de pe Twitter şi LinkedIn.
Odată cu expansiunea achiziţiilor prin intermediul internetului, tot mai mulţi hoţi încearcă să intercepteze tranzacţiile online, să fure informaţii transmise în acest proces sau să păcălească cumpărători să trimită bani unor firme fantomă.
Chiar dacă verificările online ajută companiile să combată înşelătoriile, aceste practici cresc îngrijorarea în rândul consumatorilor şi asociaţiilor pentru protejarea dreptului la viaţă privată, care afirmă că site-urile nu fac suficient pentru a proteja datele utilizatorilor.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe