- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (19.09.2016, 13:02)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Consecinţe BREXIT: Companiile auto intenţionează să îşi mute centrele de dezvoltare în România, Bulgaria şi Ungaria
Producătorii de maşini intenţionează să îşi mute centrele de cercetare în Estul Europei, după votul în favoarea Brexit din Marea Britanie, pentru a-şi micşora costurile şi pentru a-şi păstra accesul liber la piaţa europeană, relatează The Guardian.
11133 afișări

CONSECINŢE BREXIT: Companiile auto intenţionează să îşi mute centrele de dezvoltare în România, Bulgaria şi Ungaria (Imagine: Stefan Birlodeanu/ Arhiva Mediafax Foto)
Firmele de recrutare caută personal instruit şi directori executivi care să conducă echipe de cercetare şi dezvoltare în Bulgaria, Ungaria şi România.
Schimbarea de direcţie către Europa de Est din ultimii ani s-a intensificat în urma referendumului din Marea Britanie, pe fondul costurilor luate în calcul de producători, susţine DHR International, o companie de recrutare cu birouri în peste 25 de ţări.
Mai mult, reprezentanţii DHR susţin că personalul experimentat este cu 40% mai ieftin în Estul Europei; companiile doresc, în acelaşi timp, să mute angajaţii cu vechime din Marea Britanie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Șase filme care apar în luna octombrie. „Lupin” revine cu sezonul 3 la Neflix/ Tom Hiddleston își reia personajul din Loki
-
Războiul, la graniţele României. Radarul Armatei României a indicat o posibilă pătrundere neautorizată în spaţiul aerian naţional. Prealerte în Tulcea şi la Galaţi
-
Se închide circulaţia pe Podul Prieteniei Giurgiu-Ruse
-
Putin are motive să sune mobilizarea: Rusia a pierdut 278.130 de soldaţi în luptă
Analiştii spun că firmele care au sediul în Marea Britanie vor fi nevoite să ia în considerare mutarea unor părţi sau a întregii producţii pe continent, dacă nu se va ajunge la o înţelegere cu Bruxelles-ul care să includă accesul pe piaţa liberă şi libertatea de mişcare a forţei de muncă.
Jaguar, Renault şi Audi şi-au deschis deja fabrici în Estul Europei. Renault a înfiinţat în România centre industriale, de design şi de testare, în urma unor investiţii de peste două miliarde de euro şi angajarea a mai mult de 16.000 de muncitori.
Bulgaria este pe locul doi, după Germania, ca procent de ingineri industriali absolvenţi, conform datelor Unesco.









Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe