Cota de piaţă atinsă de Dacia în Marea Britanie după primul trimestru al companiei în acest stat

Dacia a lansat oficial vânzările în Marea Britanie în luna ianuarie, dar britanicii au putut face precomenzi pentru Duster încă de la sfârşitul lunii iunie a anului trecut. Duster este disponibil în trei variante de echipare: Access, Ambiance şi Laureate, cu posibilitatea de a alege între motorizări de 1,6 litri pe benzină şi de 1,5 litri pe motorină. Doar varianta entry-level Access va dispune de motor pe benzină.

763 afișări
Imaginea articolului Cota de piaţă atinsă de Dacia în Marea Britanie după primul trimestru al companiei în acest stat

Cota de piaţă atinsă de Dacia în Marea Britanie după primul trimestru al companiei în acest stat (Imagine: Mediafax Foto)

Dacia a obţinut în primul trimestru o cotă de piaţă de 0,33% în Marea Britanie, prin înmatricularea a 1.978 de autoturisme, şi s-a plasat astfel pe poziţia 22 din 41 de mărci, la debutul în această ţară, potrivit Societăţii Producătorilor şi Traderilor de Automobile din această ţară.

În luna martie, înmatriculările Dacia au atins 1.651 de autoturisme, iar cota de piaţă a fost de 0,42%.

De asemenea, din ianuarie este disponibil şi modelul Sandero, cu un preţ de pornire de numai 5.995 de lire sterline.

Pe ansamblul pieţei britanice, înmatriculările au crescut cu 7,4% în primele trei luni, la 605.198 autoturisme, contrar tendinţei negative din alte state europene mari, precum Germania, Franţa, Italia şi Spania.

Înmatriculările de autoturisme Dacia în Germania au scăzut cu 2,3% în primul trimestru, la 9.974 de unităţi, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe o piaţă în declin cu 12,9%, la 673.957 de unităţi, potrivit Oficiului de Înmatriculări Auto german KBA.

Pe piaţa din Franţa, Dacia a înregistrat în primul trimestru cel mai puternic avans al înmatriculărilor de autoturisme noi, de 24,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 22.598 unităţi, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.

Vânzările Dacia la nivel global au crescut anul trecut cu 4,8% faţă de 2011, la 359.822 autovehicule, din care puţin peste 6% au fost comercializate în România, unde compania se menţine totuşi lider, iar cele mai mari pieţe de desfaceri au rămas Franţa (23,4%), Germania (13%), Algeria, Turcia şi Italia.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici