Cum îşi poate reduce o companie cu 40% costurile cu instruirea angajaţilor

O companie îşi poate reduce semnificativ costurile cu instruirea angajaţilor prin e-learning, mai ales în contextul în care angajatorii au tăiat din bugetele de resurse umane, crede Adrian Călin, consultant în cadrul furnizorului de cursuri de e-learning Blue Point IT Solutions, partenerul pe piaţa locală al companiei Skill Soft.

233 afișări
Imaginea articolului Cum îşi poate reduce o companie cu 40% costurile cu instruirea angajaţilor

Cum îşi poate reduce o companie cu 40% costurile cu instruirea angajaţilor (Imagine: Mediafax foto/AFP)

"Am calculat cu cât şi-a redus costurile un client din sectorul bancar prin folosirea e-learningului şi am constatat că s-au cheltuit cu 40% mai puţin faţă de cheltuielile presupuse de un training tradiţional, în contextul în care primele bugete tăiate în perioade economice dificile sunt cele alocate resurselor umane", a spus Adrian Călin, prezent astăzi la conferinţa "ONLINE vs. OFFLINE TRAINING: Va revoluţiona e-learningul piaţa locală a serviciilor de instruire?" organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Blue Point IT Solutions.

Într-un context în care piaţa locală a programelor de training "la clasă" a scăzut cu 25-30% în ultimii doi ani, ajungând la valoarea de 25- 30 de milioane de euro, folosirea programelor de e-learning a devenit o practică din ce în ce mai des utilizată în rândul oamenilor din departamentele de resurse umane.

"Pe lângă preţ, printre avantajele programelor de e-learning se mai află disponibilitatea acestora (pentru că angajaţii nu au timp să piardă una sau două zile pentru a merge la training şi îşi aleg siguri când să parcurgă cursul), precum şi faptul că aceste cursuri pot fi accesate de un număr mare de angajaţi într-o perioadă scurtă de timp", a spus Craig Murray, EMEA account Manager în cadrul SkillSoft, care coordonează activitatea furnizorului de programe de e-learning în peste 20 de pieţe.

Citeşte mai multe despre e-learning pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici