„Clienţii Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile”, a precizat compania de telefonie.
De asemenea, „modalităţile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”.
Telekom a mai precizat că toate detaliile privind facilităţile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi şi pe site-ul Telekom, urmărind link-ul www.telekom.ro/asistenta/factura.
Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile, cu aproximativ 10 milioane de contracte. Brandul Telekom Romania este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România. Telekom Romania face parte din grupul Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.
Citeşte şi: OMV Petrom a început construcţia celui mai mare depozit de carburanţi din vestul României / Primarul Falcă: Este o investiţie de peste 18 milioane euro, care va face din Arad un hub pe infrastructură
Citeşte şi: Haosul generat de Formularul 600: aproape 30.000 de români cu venituri din activităţi independente au depus controversata declaraţie
Citeşte şi: Unilever a preluat producătorul de îngheţată Betty Ice, în cea mai mare tranzacţie a anului din România
Citeşte şi: VIDEO Prima şedinţă a Guvernului Dăncilă: Declaraţia 600, amânată până pe 15 aprilie/ Premierul a anunţat OFICIAL că renunţă la serviciile SPP
Citeşte şi: Industria alimentară a pierdut încă două fabrici de top în 2018: “România devine net importatoare de produse fabricate în străinătate”