Două modele Mini John Cooper Works, lansate de BMW în România

BMW Group România a adus pe piaţa locală modelele Mini John Cooper Works şi Mini John Cooper Works Clubman, cu preţuri începând de la 24.280 euro fără TVA, respectiv 25.980 euro, au declarat, luni, agenţiei MEDIAFAX, oficialii reprezentanţei.

26 afișări
Imaginea articolului Două modele Mini John Cooper Works, lansate de BMW în România

Două modele Mini John Cooper Works, lansate de BMW în România

Comenzile pentru cele două modele sunt preluate începând de luni, iar termenele de livrare sunt cuprinse între trei şi şase luni.

Ambele modele sunt echipate cu un motor pe benzină de 1,6 litri, supraalimentat, care dezvoltă 211 CP la 6.000 de rotaţii pe minut. Acest motor are un cuplu maxim de 260 Newton metri (Nm) între 2.000 şi 5.300 de rotaţii pe minut, existând posibilitatea creşterii cuplului la 280 Nm când maşina funcţionează în modul Sport.

Ambele modele ating aceeaşi viteză maximă, 238 kilometri pe oră, iar acceleraţia de la 0 la 100 de kilometri pe oră se realizează în 6,5 secunde pentru Mini John Cooper Works şi în 6,8 secunde pentru Mini John Cooper Works Clubman.

Motorul de 1,6 litri consumă, în medie, 6,9 litri de benzină la o sută de kilometri parcurşi şi emite 165 de grame de dioxid de carbon pe kilometru la modelul Mini John Cooper Works, potrivit producătorului.

În acelaşi timp, pe Mini John Cooper Works Clubman motorul consumă 7 litri de carburant pentru o sută de kilometri parcurşi şi emite 167 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.

John Cooper Works este numele folosit de BMW pentru modelele Mini cu dinamică, design şi performanţe îmbunătăţite, maşinile fiind fabricate în aceeaşi uzină (din Oxford, Marea Britanie - n.r.) în care se produc automobilele Mini obişnuite.

Practic, până în luna februarie a acestui an, John Cooper Works era un pachet de tuning oferit din fabrică pentru modelele Mini. Ulterior, John Cooper Work a anunţat propriile modele. Astfel, John Cooper Works devine pentru marca Mini ceea ce este M pentru BMW.

Divizia M, care fabrică maşini BMW modificate, îşi are originile în divizia BMW Motorsport, înfiinţată în 1972. Primul model conceput de M, în 1978, a fost modelul sport de lux M1.

Vânzările BMW Group România au crescut cu 36,7% în primul semestru, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 1.376 unităţi, avans dat de modelul BMW X5 şi de maşinile marca Mini.

Vânzările de Mini au crescut la 124 unităţi livrate în primele şase luni, faţă de 79 de automobile vândute în primul semestru din 2007.

BMW Group a preluat activitatea de import a automobilelor BMW pe piaţa românească în luna iulie a anului trecut de la Automobile Bavaria, care a rămas principalul dealer al mărcilor BMW şi Mini.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici