:format(webp):quality(80)/https://www.mediafax.ro//wp-content/uploads/images/1/4728/10809481/1-mark-zuckerberg.jpg) 
Compania va începe să testeze serviciul de abonamente în interiorul articolelor instant (Instant Articles) în această toamnă. Se pare că această mişcare a lui Zuckerberg este un efort de a recâştiga publicaţiile deoarece acesta promite ca „toţi banii vor fi direcţionaţi către publicaţiile profesioniste. Facebook nu va lua o parte”.
Anunţul vine în contextul în care publicaţii mari, precum The New York Times şi The Wall Street Journal, au început să nu mai publice articole în modul instant articles deoarece erau îngrijoraţi că pierdeau bani fără a câştiga audienţă pe Facebook. Aşadar, dacă reţeaua va ajuta publicaţiile să-şi crească veniturile, atunci acestea se vor reîntoarce pe platformă.
În plus, şeful Facebook promite o vizibilitate mai bună în cadrul reţelei sociale pentru publicaţii. Acesta spune că articolele publicate pe Facebook vor fi însoţite pe viitor de logo-ul publicaţiei.
 Citeşte şi: 							Deficitul bugetar a ajuns la 5,1 miliarde de lei în primele şapte luni ale anului 2017, în creştere fata de aceeaşi perioada a anului trecut
 							 							Citeşte şi: 							Deficitul bugetar a ajuns la 5,1 miliarde de lei în primele şapte luni ale anului 2017, în creştere fata de aceeaşi perioada a anului trecut 							
 Citeşte şi: 							Daniela Lulache: O prelungire a provizoratului la conducerea Nuclearelectrica nu este de dorit
 							 							Citeşte şi: 							Daniela Lulache: O prelungire a provizoratului la conducerea Nuclearelectrica nu este de dorit