Gülen Hashmi, manager de hotel: Bucureştiul este o capitală sigură ca destinaţie de city-break

Turiştii care sosesc în Capitala României apreciază Bucureştiul ca fiind o destinaţie sigură, dar şi reconfortantă, vizitând cu plăcere Casa Poporului, Centrul vechi, Parcul Herăstrău şi Muzeul Satului, a declarat Gülen Hashmi, directorul general al hotelului Tempo, în cadrul unui briefing de presă.

1810 afișări
Imaginea articolului Gülen Hashmi, manager de hotel: Bucureştiul este o capitală sigură ca destinaţie de city-break

Gülen Hashmi, manager de hotel: Bucureştiul este o capitală sigură ca destinaţie de city-break

„Competiţia hotelieră din Bucureşti a devenit mai intensă dacă ne referim la tarife şi la rata medie zilnică, ceea ce a condus la o creştere a conştientizării raportului preţ-calitate la hotelierii care gestionează hotelurile de 2 şi 3 stele pentru a-şi păstra clientela existentă. Un rezultat bun al acestei competiţii este trecerea de la stabilirea preţurilor gen "am prins clientul, i-am luat banii" la focalizarea pe valoarea adăugată a banilor”, a subliniat Gülen Hashmi, directorul general al hotelului Tempo, de 3 stele, din Bucureşti.

De partea cealaltă, turiştii au început să vină în număr tot mai mare pentru entertainment. „În anii trecuţi, 75% din turişti vizitau Bucureştiul pentru business (afaceri şi participarea la conferinţe/simpozioane) şi doar 25% pentru shopping sau de plăcere; acum, proporţia este de 60% business / 40% relaxare”, a declarat pentru MEDIAFAX Gülen Hashmi. Ea a adăugat că printre punctele de atracţie din Bucureşti pentru turiştii străini se numără „Casa Poporului, Parcul Herăstrău, Muzeul Satului şi - pentru viaţa de noapte - Centrul vechi. Iar la excursiile în zone apropiate din ţară preferă Castelul Peleş şi Castelul Bran”.

„Concurenţa actuală de pe piaţa turistică bucureşteană se bazează foarte mult pe competiţia într-o anumită zonă de activitate mai degrabă decât pe concurenţa între categoriile de stele”, a mai spus Gülen Hashmi.

Hotelul Tempo din Bucureşti a fost deschis în 2004, fiind rezultatul unei investiţii de aproximativ 1,3 milioane de euro. Compania care deţine Tempo - Izmir Turizm Insaat ve Ticaret AS, cu capital turcesc – deţine, de asemenea, o clădire de birouri de 6.600 de metri pătraţi în Otopeni, în valoare de 1,8 milioane de euro. Compania construieşte, în prezent, un outlet pentru shopping la Snagov, cu o suprafaţă de 14.500 mp - investiţie de 4 milioane de euro. De asemenea, compania turcească a investit în 134 de apartamente rezidenţiale aflate în patru blocuri de apartamente din Otopeni, cu un cost total de 3,2 milioane de euro, precum şi în 20 de vile din aceeaşi zonă, în valoare de 1 milion de euro.

„Hotelul Tempo din Bucureşti s-a dovedit a fi o investiţie foarte fructuoasă, pe care am recuperat-o în doar 5 ani. După succesul Tempo Hotel Bucureşti, ne-am decis să formăm şi să extindem lanţul hotelier Tempo din Turcia, care în prezent constă din 5 proprietăţi în Istanbul şi o proprietate în Izmir. Din moment ce hotelurile din Turcia sunt relativ investiţii noi, de doi până la trei ani, este prea devreme pentru a face o comparaţie directă în ceea ce priveşte atractivitatea lor. Tempo are 31 de camere, dintre care unele cu balcon, WiFi gratuit şi multe alte facilităţi. Hotelului din Bucureşti i-au urmat alte investiţii în Turcia: cinci hoteluri în Istanbul şi unul în Izmir”, a mai menţionat Gülen Hashmi.

Potrivit acesteia, majoritatea clienţilor hotelului Tempo din Bucureşti sunt români (31%), italieni (13%), israelieni (7%), germani (5%) şi turci (4%). Media de înnoptări a fost de 2 nopţi per turist în 2015, respectiv de 2,3 nopţi per turist în 2016. Gradul de ocupare a crescut de la 67% în 2015, la 73% în 2016.

Hotelului Tempo din Bucureşti i-a fost decernat, pe 21 decembrie 2016, la Oxford, Marea Britanie, în cadrul Galei Premiilor Internaţionale Socrates, distincţia „Best Enterprise”. Premiile Socrates reprezintă o tradiţie din anul 2000 şi apreciază cei mai performanţi oameni de afaceri şi antreprenori, oameni politici, oameni de stat şi personalităţi implicate în domeniul educaţiei. Aceste premii se acordă pentru şase categorii: management guvernamental, educaţie, ştiinţă şi tehnologie, artă şi cultură, economie şi afaceri, respectiv medicină şi farmacie.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici