H&M îşi promovează agresiv lansarea în România. Vezi cât costă reclamele

Cu o săptămână înainte de lansarea H&M în România, pe stradă, la metrou sau la televizor numele retailerului suedez este din ce în ce mai prezent. Campania agresivă de promovare a retailerului pare a sfida criza care a lovit piaţa de publicitate în ultimii doi ani după ce companiile şi-au redus bugetele de promovare.

895 afișări
Imaginea articolului H&M îşi promovează agresiv lansarea în România. Vezi cât costă reclamele

H&M îşi promovează agresiv lansarea în România. Vezi cât costă reclamele

"Sinceră să fiu abia aştept să se termine această campanie de pro­movare. Am ajuns s-o văd pe Gisele Bundchen (fotomodel francez, imaginea celei mai recente colecţii a H&M - n.red.) mai des decât îmi văd prietenii, familia. Este peste tot", spune Roxana (27 de ani).

În zona Piaţa Unirii, unde se va deschide unul dintre primele magazine ale retailerului, suedezii şi-au instalat reclamele pe aproape toate panourile şi au împânzit de asemenea staţia de metrou. Panourile suedezilor nu sunt însă doar în centrul Capitalei, ci şi în toate colţurile ei.

H&M a investit astfel, potrivit unor surse din piaţă, câteva sute de mii de euro doar în campania de promovare outdoor. "Retailerul a ales să se promoveze pe backlit-uri, panouri plasate pe domeniul public, mai scumpe decât billboard-urile, dar care sunt mai bune pentru că sunt iluminate, au o calitate mai bună şi o poziţionare mai favorabilă", au declarat pentru ZF surse din piaţă. Preţul pentru un astfel de panou variază între 450 şi 600 de euro, în funcţie de mărime şi amplasare.

Campania H&M este însă una de scurtă durată, potrivit surselor din piaţă, care spun că a fost creată special pentru lansare. Există însă şi alţi jucători, precum operatorii de telecom, care optează pentru acest tip de promovare pe întreaga perioadă a unui an. Suedezii au ales să se promoveze în toate medi­ile înainte de lansare, nu doar outdoor, o abordare diferită de cea a principalilor jucători din domeniu.

Citeşte mai multe despre promovarea H&M în România pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici