IBM colaborează cu companiile din industria auto/ Care sunt giganţii care au făcut deja primii paşi, prin inteligenţă artificială şi cloud hibrid

IBM a anunţat vineri colaborările, aflate în curs de dezvoltare, cu trei companii europene: Volkswagen, Moovster şi Vinturas, prin care se urmăreşte o înţelegere mai profundă a business-ului pe întreg lanţul valoric al industriei auto, prin inteligenţă artificială şi cloud hibrid.

316 afişări
Imaginea articolului IBM colaborează cu companiile din industria auto/ Care sunt giganţii care au făcut deja primii paşi, prin inteligenţă artificială şi cloud hibrid

IBM colaborează cu companiile din industria auto/ Care sunt giganţii care au făcut deja primii paşi, prin inteligenţă artificială şi cloud hibrid

Un sondaj efectuat de IBM în septembrie 2017, în rândul directorilor din industria auto globală, a arătat că 73% dintre cei chestionaţi consideră că va trebui ca viitoarele servicii de mobilitate să fie create împreună cu consumatorii, deoarece tehnologiile digitale redefinesc aspecte privind raportul om-maşină. IBM lucrează la introducerea soluţiilor de cloud hibrid şi inteligenţă artificială, inclusiv IoT (Internet of Things) şi blockchain, în industria auto, care să stimuleze reinventarea digitală a acestora.

Compania germană Volkswagen susţine îndeplinirea angajamentului de a vinde anual mai mult de un milion de vehicule electrice, până în 2025. Volkswage colaborează cu IBM pentru implementarea SAP S/4HANA, un sistem de tip ERP (enterprise resource planning - planificare a resurselor întreprinderii), care serveşte ca pilot pentru eficientizarea activităţii financiare la nivel global pentru brandul Volkswagen Passenger Cars.

Moovster, startup-ul de mobilitate şi inteligenţă artificială cu sediul în München, a dezvoltat o nouă platformă Mobility-as-a-Service pentru angajatori, angajaţi, cetăţeni şi oraşe inteligente care doresc să contribuie la dezvoltarea mobilităţii în oraşele mari. Moovster face mobilitatea de zi cu zi mai flexibilă, economiseşte banii utilizatorilor şi recompensează susţinerea unei mobilităţi durabile şi sănătoase. Soluţia Moovster pentru oraşele din ce în ce mai aglomerate este motivarea utilizatorilor de a alege opţiuni alternative de transport cum ar fi bicicleta personală, scuterul electric, ofertele de sharing sau transportul public. Soluţia rulează în Cloud-ul IBM.

Vinturas, o companie de logistică auto din Olanda, utilizează tehnologiile IBM Blockchain pentru a ajuta la îmbunătăţirea experienţei achiziţionării unei maşini noi sau second-hand. Utilizând blockchain pentru înlocuirea sistemelor anterioare pe suport hârtie, platforma Vinturas va crea o mai mare transparenţă şi eficienţă în circulaţia vehiculelor între producători, dealeri şi companii de leasing, ajutând la sporirea încrederii cumpărătorilor şi reducând TVA-ul, kilometrajul şi frauda privind taxele la import.

Alte exemple recente despre modul în care industria utilizează tehnologiile IBM Cloud şi AI pentru a-şi schimba metodele de lucru includ companiile Audi UK şi Elaphe Propulsion Technologies. Audi UK a ales BBH şi IBM iX pentru a dezvolta o nouă experienţă de brand digitală, reînnoind toate punctele de contact digitale pe diferite canale Audi. IBM iX şi BBH lucrează împreună îmbinând strategia, creativitatea şi tehnologia, pentru a sprijini reinventarea digitală a Audi UK. Elaphe Propulsion Technologies a selectat IBM Cloud pentru a accesa tehnologiile IBM IoT şi pentru a contribui la îmbunătăţirea siguranţei vehiculelor electrice şi hibride autonome şi conectate, de generaţie viitoare. Cu IBM Cloud, Elaphe poate analiza informaţii în timp real despre condiţiile de condus şi performanţa vehiculului, pentru a genera informaţii valoroase care să ajute la dezvoltarea şi operarea vehiculelor, care utilizează sistemele de propulsie de tip in-wheel ale companiei.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici