Impossible Foods, compania care îşi propune să revoluţioneze industria „cărnii”, a atras investiţii de 300 de milioane de dolari

Impossible Foods, o companie care dezvoltă înlocuitori pe bază de plante pentru carne şi produse lactate, susţinută de celebrităţi precum Serena Williams şi Katy Perry, a anunţat luni că a atras 300 de milioane de dolari într-o rundă de finanţare.

408 afişări
Imaginea articolului Impossible Foods, compania care îşi propune să revoluţioneze industria „cărnii”, a atras investiţii de 300 de milioane de dolari

Impossible Foods, compania care îşi propune să revoluţioneze industria „cărnii”, a atras investiţii de 300 de milioane de dolari

Strângerea de fonduri subliniază atracţia din ce în ce mai mare faţă de produsele alimentare pe bază de plante, care îşi propun să redea gustul produselor de origine animală, implicând însă mai puţine riscuri pentru mediu sau pentru sănătate. Runda de finanţare ridică totalul sumelor primite de companie la 750 milioane de dolari. 

Numeroase persoane publice s-au alăturat investitorilor, printre care Jay-Z, Will.i.am, Jaden Smith si Katy Perry şi sportivi celebri precum Serena Williams, Kirk Cousins ​​şi Paul George. Investitorii instituţionali includ Khosla Ventures, co-fondatorul Microsoft Bill Gates, Google Ventures, Horizons Ventures, UBS, Viking Global Investors, Temasek, Sailing Capital şi Project Open Philanthropy.

Cea de-a cincea rundă de finanţare a acţiunilor, de la lansarea sa în 2011, plasează Impossible Foods la valoarea de 2 miliarde de dolari. Prin comparaţie, compania rivală, Beyond Meat a avut o capitalizare de piaţă de doar 1,5 miliarde de dolari în oferta publică iniţială, dar acum depăşeşte 4 miliarde de dolari.

Impossible Foods a lansat primul său burger din ingrediente de origine vegetală în urmă cu mai mult de doi ani. O drojdie modificată genetic creează ingredientul cheie, numit heme, ceea ce face ca burgerul să pară suculent şi cu gust asemănător cărnii, spre deosebire de burgerii vegani obişnuiţi. Ingredientele includ proteine ​​din grâu, soia şi cartofi.

După un succes în câteva locaţii, lanţul de restaurante de tip fast-food Burger King a declarat că va lansa oficial „Impossible Whopper”, o readaptare a unui burger din carne specific companiei, în cadrul căreia va fi adoptată reţeta folosită de Impossible Foods.

Tyson Foods, cel mai mare procesator de carne din Statele Unite, va lansa produse proteice fără carne ​​în lunile următoare, iar McDonald's a început să vândă burgeri vegani în Germania.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici