#TrebuieSaRepornimBusinessul  În plină criză, vânzârile online de haine cresc şi cu 30%. Româncele au renunţat să-şi ia pantofi cu toc

  • Vânzările online de haine sunt mai mari cu 30% faţă de perioada similară a anului trecut, spune un retailer de fashion online
  • Unu din doi români care îşi cumpără haine online plăteşte, mai nou, cu cardul
  • Româncele au renunţat să-şi ia pantofi cu toc şi aleg papucii de casă
1534 afişări
Imaginea articolului În plină criză, vânzârile online de haine cresc şi cu 30%. Româncele au renunţat să-şi ia pantofi cu toc

În plină criză, vânzârile online de haine cresc şi cu 30%. Româncele au renunţat să-şi ia pantofi cu toc

Coronavirusul a închis magazinele de haine, dar nu a afectat apetitul românilor pentru cumpărături. Unele magazine online de fashion se bucură de vânzări în creştere.

“Dacă în a doua şi a treia săptămână din martie am observat o scădere procentuală de 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, apoi vânzările au început să crească în ultima săptămână din martie şi primele zile din aprilie, observându-se o creştere de 20-30% în fiecare zi faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019”, a declarat, pentru MEDIAFAX, Raluca Radu, country manager al magazinului online de fashion ANSWEAR în România.

Şi comportamentul clienţilor s-a modificat în plină criză. Dacă la finalul lunii februarie 20% dintre clienţi alegeau plata cu cardul, la finalul lunii martie 50% dintre clienţii magazinului online foloseau această de plată. În medie, românii îşi comandă online haine în valoare de 330 de lei.

În topul produselor care au avut cele mai mari creşteri ale vânzărilor de pe  ANSWEAR sunt pijamalele (+90% faţă de perioada similară din 2019), papucii de casă (+60%), rochiile (+50%), hainele sport (+40%), tricourile (+30%) şi pantofii sport (+10%).

În schimb, scăderi ale vânzărilor s-au înregistrat la categoriile costume de baie (-70%), pantofi cu toc (-60%) şi genţi (-30%).

Piaţa locală de fashion online este estimată la 250 de milioane de euro, potrivit datelor Ziarului Financiar. Fashion Days, Answear, FashionUP, About You sau divizia online a Inditex sunt printre marii jucători din această industrie. Cu tot cu vânzările din magazinele fizice, piaţa totală de fashion din România este estimată la valoarea de 3 miliarde de euro.
 

Sursă foto: Profimedia

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici