- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Loteria Română, cel mai valoros brand din România
Loteria Română este cel mai valoros brand din România, estimat la 35 milioane euro, şi ocupă locul 758 într-un clasament european care cuprinde 3.000 de mărci, se arată într-un studiu prezentat de Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena.
Loteria Română, cel mai valoros brand din România
Raportat la primele zece mărci din România, a căror valoare totalizează 86 milioane de euro, industria jocurilor de noroc, reprezentată de către Loteria Română, are o contribuţie semnificativă, respectiv 42%, fiind urmată de industria bunurilor de consum (16%) şi de utilităţi (16%).
În clasamentul european prima poziţie revine mărcii finlandeze Nokia, estimată la 32,3 miliarde de euro, pe locurile următoare figurând LVHM (29,8 miliarde de euro), Unilever (25,1 miliarde de euro), Telefonica (23,8 miliarde de euro) şi Vodafone (22.550 miliarde de euro).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Capacitatea brandurilor de a contribui la dezvoltarea economică a României este ilustrată de relaţia între Produsului Intern Brut (PIB) pe cap de locuitor şi raportul între valoarea cumulată a primelor zece branduri din România şi PIB.
În funcţie de acest criteriu, România se plasează pe locul 24 în Europa, în condiţiile în care raportul între valoarea primelor zece branduri din România şi PIB este de 0,05%, iar PIB pe cap de locuitor se ridică la 12.986 euro. PIB a fost calculat la paritatea puterii de cumpărare, conform datelor publicate de Banca Mondială în iulie 2007.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO