- Home
- Economic
- (27.06.2020, 09:51)
- Mihai Călin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Mark Zuckerberg pierde 7,2 miliarde de dolari după ce marile companii nu îi mai plătesc reclame
- Mark Zuckerberg tocmai a devenit cu 7,2 miliarde de dolari mai sărac, după ce o mulţime de companii a scos publicitate din reţeaua Facebook Inc.
- Acţiunile companiei de socializare au scăzut vineri cu 8,3%, cel mai mult în trei luni,
2305 afișări

Mark Zuckerberg tocmai a devenit cu 7,2 miliarde de dolari mai sărac
Mark Zuckerberg tocmai a devenit cu 7,2 miliarde de dolari mai sărac, după ce o mulţime de companii a scos publicitate din reţeaua Facebook Inc.
Acţiunile companiei de socializare au scăzut vineri cu 8,3%, cel mai mult în trei luni, după ce Unilever, una din companiile cu cele mai mari investiţii de publicitate din lume, s-a alăturat altor mărci pentru a boicota reclamel pe reţeaua de socializare. Unilever a spus că va înceta să cheltuiască bani cu publicitatea pe Facebook în acest an.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Viața în orașul de la granița dintre China și Rusia: „Nimeni nu vrea să fie prieten cu noi”
-
HOROSCOP Miercuri, 22 martie 2023. Luna este în Berbec. Noi începuturi pentru zodii sunt anunţate la mijloc de săptămână
-
NASA a lovit în mod controlat un asteroid cu o navă spaţială. Ce au vrut să vadă cercetătorii
-
Record mondial: un scoţian a înotat în apele pline cu rechini dintre insulele Noii Zeelande
Valoarea Facebook a scăzut cu 56 de miliarde de dolari din valoarea de piaţă şi a dus valoarea netă până la 82,3 miliarde de dolari, potrivit Indexului Bloomberg Billionaires.
Acest lucru l-a mutat şi pe directorul executiv Facebook cu o treaptă pe locul patru, depăşit de şeful Louis Vuitton, Bernard Arnault, care a urcat un loc pe locul trei în topul celor mai bogaţi oameni din lume, împreună cu Jeff Bezos şi Bill Gates.
Companiile de la Verizon Communications Inc. până la Hershey Co. au oprit reclamele pe reţelele de socializare, după ce criticii au spus că Facebook nu a reuşit să asigure o verificare corectă a dezinformărilor pe platformă. Coca-Cola Co. a declarat că va întrerupe toată publicitatea plătită pe toate platformele de socializare timp de cel puţin 30 de zile.
Zuckerberg a răspuns vineri criticilor tot mai mari în legătură cu dezinformarea de pe site, anunţând că va eticheta toate postările legate de vot cu un link care încurajează utilizatorii să se uite la noul său centru de informare a alegătorilor.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




CANCAN.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe