- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Matsushita şi Google colaborează la producerea de televizoare conectabile la Internet
Grupul japonez Matsushita Electric Industrial şi Google, proprietarul celui mai accesat motor de căutare la nivel mondial, colaborează la producţia unor televizoare conectabile la Internet.
Matsushita şi Google colaborează la producerea de televizoare conectabile la Internet
Televizoarele, care vor fi lansate în primăvara acestui an pe piaţa nord-americană, vor permite accesarea de conţinut video prin intermediul YouTube, precum şi vizualizarea serviciului online de fotografii Picasa Web Albums, ambele deţinute de Google, se arată într-un comunicat al Panasonic, divizie a grupului Matsushita.
Data lansării pe piaţa internaţională a televizoarelor nu a fost încă stabilită.
"Cooperarea Panasonic cu YouTube şi Picasa Web Albums demonstrează angajamentul nostru de a influenţa evoluţia naturală a Internetului şi a o extinde în domeniul televiziunii de înaltă definiţie", a declarat vicepreşedintele Panasonic, Merwan Mereby.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Contractul încheiat cu Google nu conferă exclusivitate acestei companii, a precizat purtătorul de cuvânt al Panasonic, Akira Kadota.
La sfârşitul anului trecut, Matsushita, cel mai mare producător de televizoare cu ecrane pe bază de plasmă la nivel mondial, a anunţat că va prelua controlul asupra unei companii mixte care produce ecrane cu cristale lichide şi va construi o nouă fabrică.
Măsurile reprezintă o schimbare de strategie a Matsushita pe piaţa ecranelor plate pentru televizoare.
Până în prezent, Matsushita a făcut investiţii mari în domeniul ecranelor cu plasmă, considerând că tehnologia este mai eficientă în privinţa costurilor, în cazul ecranele de dimensiuni mari. Totodată, compania achiziţiona ecrane LCD pentru televizoarele mai mici.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO