Reţeaua LaDoiPaşi, lansată de Metro în 2012, numără 430 de magazine, dintre care 25 de locaţii au fost inaugurate în ultimele două luni. Prin programul de afiliere LaDoiPaşi, comercianţii au acces la consultanţă pe branding, produse, acces la preţuri competitive de achiziţie, transfer de know-how, echipamente moderne şi comunicare integrată de marketing, scrie Ziarul Financiar.
Potrivit studiilor interne, clientul LaDoiPaşi are între 35-54 ani, este căsătorit şi dispune de venituri medii lunare pe gospodărie de peste 3000 lei. Statisticile arată că, în continuare, comerţul tradiţional rămâne o piaţă relevantă, ce a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde lei, în creştere cu 11% faţă anul precedent. Evoluţia a fost determinată atât de creşterea salariilor şi a facilităţilor fiscale, dar şi de modificarea preferinţei consumatorilor în favoarea magazinele de proximitate.
 							 							Citeşte şi: 							Florin Iordache, autorul OUG 13, se va ocupa în Parlament de modificările la legile justiţiei propuse de succesorul său la minister, Tudorel Toader 							
 							 							Citeşte şi: 							Simona Halep, după înfrângerea dureroasă de la Turneul Campioanelor: A fost una dintre zilele mele proaste/ Reacţia de uimire a Carolinei Wozniacki, după ce a învins-o pe titulara nr 1 mondial 							
 							 							Citeşte şi: 							Balul Bobocilor CLUJ. Organizaţie: Jocurile cu tentă sexuală nu au ce căuta în acţiunile pentru şi cu elevi 							
 							 							Citeşte şi: 							eMag a stabilit data pentru Black Friday de anul acesta. Când încep promoţiile / 2.000.000 de produse vor fi în ofertă